Gå til innhold

Hva kjøper du til foreldrene din i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med beslutningsvegring her..

Vurderer en kurv med masse rart oppi, vin bilde av snuppa, kremer, aftershave, te, kaffe, julegodterier o.l.

eller

Gavekort på en teaterforestilling. Valgri forestilling, gir bare en sum som dekker 2 billetter, Gavekortet er gyldig i to år.

Ellers kan jeg kjøre skikkelig "safe" og kjøpe en bok til min far og parfyme, kremer e.l. til min mor.

Bilde av snuppa skal de uansett få (ønsker seg det).

Så hva kjøper dere? Jeg lider som sagt av beslutningsvegring. Hadde vært så greit å fått unna en del gaver nå som lønna er ferskt inne på konto ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kan ikke du være så snill og fortelle meg det????

Har ikke den fjerneste ide om hva jeg skal kjøpe!=P

Skrevet

Tenkte å kjøpe to billetter til en show/revy-forestilling - kanskje Showgirls?

Skrevet

Til svigers: Toalettmapper i matchende farger med navnet brodert. De er pensjonister og reiser mye. Samt bhg bildet av gullet til begge. Og en julebjelle i en spesiell serie svigermor samler på til henne, og en egen bestefar bok med kalender til svigerfar. Han er helt vill etter lillegutt, så har samlet masse bilder av de fra forskjellige årstider.

Til pappa og konen hans, bhg bildet felles. Og en bok om slektsforskning til pappa, og ting til kjøkkenet fra Glass magasinet til "mimmi", da de skal pusse opp kjøkkenet.

Det får de fra oss.

Skrevet

Jeg har faktisk bestilt crocs til mine foreldre i år hehe:) Også får de vel en ting til tenker jeg, mulig ei vinfaske ell no;)

Skrevet

Vurderer å kjøpe knivblokk (med kniver sef), siden mamma sa for flere mndr siden at hun ønsket seg det. Ellers synes jeg bok om slektsforskning hørtes helt supert ut for pappa, hva heter den boka?

Skrevet

Våre foreldre har alt. Og er det noe de trenger kjøper de det oftest selv.

Vi gir de kyllinger. Altså. Vi kjøpte kyllinger fra kirkens nødhjelp.

Og ett julekort med drømme prinsen på ;)

Skrevet

Foreldrene mine trenger abosolutt ingenting.. dessuten bor de i en leilighet uten noe særlig lagringsplass.. så det blir for dumt å kjøpe skapfyll ;-) Derfor har jeg enkelt og greit kjøpt ett litt mer "ekslusivt" sengetøy :o) Så får de en kalender som jeg og min søster har laget av våre to små gull :o)

Skrevet

Jeg skal gi et abonnement på et ukeblad. Det synes dem er utrolig kjekt!

Skrevet

De får kalender med bilder av jentene, og skolebildet av eldste.

I tillegg skal jeg kjøpe fotbad til mamma og gavekort på bøker til samboeren hennes.

Foreldrene til samboeren min får fotokalender og et eller annet lurt jeg bare ikke har kommet på enda.

Skrevet

Alle får bilde fra bhg. av gutta. De tok et sammen i skitne utedresser, snørrete neser, skitne never - og var helt nydelig:)

Min far får del 2 av Rabbinerens katt, en vakker og flott tegneserie, og min mor får et smykke av Marit Karlsen. Flotte smykker, og grei pris. Så får de en gris eller to fra gaversomforandrerverden.no fra gutta.

Min svigerfar får kokeboken "indisk på norsk" og masse spennende indiske krydder. En Varg Veum bok fra gutta + en kylling.

Svigermor får en stor gave fra gaversomforandrerverden.no, noe som hun ønsker. Vi er mange som spleiser, og så får hun noen fine kremer fra spaaah.

Skrevet

I år får de fotobøker. Både mine foreldre og sviger. I tillegg har jeg kjøpt kortstokk med bilde av hytta på, til pappa. De andre skal også få en tilleggssak, men det har jeg ikke kommet til enda.

Skrevet

Er de glad i å gåpå teater, stand up, konserter og slikt ville jeg gitt billetter til dette!

Skrevet

Tenkte på kurv med masse rart oppi. Men vet ikke hva enda :/

Skrevet

Pappa får et års abonnement på bladet Pondus:) Mamma får Celine Dion parfyme:) Og så får de en kalender med bilder av Leah:)

Skrevet

Kalender med bilder av Småen. Og så får mamma kaffemaskin fra meg, broren min og pappa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...