Gå til innhold

Grønnlig bæsj...


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 5 uker har vanligvis knallgul avføring, men nå de siste to dagene har det vært litt grønt i den også...

Hum drikker kun morsmelk og jeg drikker ikke melk...

Noen som vet hvorfor det er blitt grønt i?

Er det noe jeg har spist hun ikke tåler kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta di har luft i magen.

 

det gir grønn farge på avføringen.

 

prøv å hjelpe henne med å prompe ved å sykle med beina hennes og trykke begge opp mot magen.

 

går nok over skal du se.

 

Skrevet

Ja, hun har mye luft og vondt i magen. Derfor har jeg sluttet å drikke melk. Det har hjulpet på skrikingen om kveldene.

Så da er det luften som er årsaken, ja.

Tusen takk for hjelpen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...