Gå til innhold

Hvor gamle biler har dere og tar dere service på merkeverksted?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en 2003 modell og tar service på merkeverksted

Skrevet

har en 98-modell (volvo v-40)

og ja, følger alle servicer..

Skrevet

Skal ha første årlige service nå i slutten av mnd, da er bilen min 1 år.

Siden jeg jobber i bilbransjen kan jeg jo informere dere om at alle som har nybilgaranti på sin bil, må følge serviceintervalene på bilen for at nybilgarantien skal gjelde. Dette gjelder de fleste merker. Så vet dere det.

Skrevet

Jeg har ikke så ny bil at jeg har nybilgaranti. Den er en 2000modell. Så hvis jeg ikke tar service på et merkeverksted, men hos en annen fagmann (på et vanlig bilverksted), har jeg ikke fulgt serviceintervallene?

Skrevet

10 år gammel bil, følger alle servicer på merkeverksted.

Skrevet

Har en 99 modell, en 96 modell og en som er 94 modell. Samboern min er mekaniker på et merkeverksted så vi tar alt som skal gjøres der han jobber.

Skrevet

nope, har en gammel bil da, men den går som en klokke, aldri noe prob med den og tar aldri service på den:-)

Skrevet

Så lenge du tar servicer så ofte som det er anbefalt så følger du serviceintervallene. Er samme hvor du tar de, bare stedet er godkjent.

Skrevet

2000 modell, alle servicer fulgt opp på godkjent verksted, men ikke merkeverkstedet. Hvorfor i all verden betale mye mer enn man må???

Skrevet

Nja, fikk den bilen jeg har nå for 6 mnd siden, og den er 5 år gammel. Kommer opp en sånn påminnelse på displayet i intrumentpanelet som viser hvor mange km til jeg kan kjøre før den bør på service, nå er det 200 km igjen, så bør vel bestille tid. Har en kamerat med bilversted, så bilene våre havner alltid der.

Skrevet

2001 mod Rav4

Tar servicene på Toyota ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...