Nullenusken Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg har en stund nå vært såååååååååååååå lei av prøving... Har jo prøvd stort sett hele tiden, men har prøvd å fokusere på alt annet... Har ikke vært på BiM, ikke snakket om det osv... Har knapt orket tanken på sex i perioder... Men nå er vi altså igang igjen Noen gravide som kan sende over litt babystøv??? Hadde vært kjempeherlig å få det til nå! og håper det fungerer at jeg nå har byttet jobb og er mindre stresset enn før
Beama Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 ****************************************************************************************************************************** Masse babystøv sendes=) håper det klaffer for dere snart=)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 sender deg masse masse babystøv jeg, trenger ikke mitt mere=) den måneden jeg ble gravid hadde sambo kjøp mye is som han mente var bra for å bli gravid... vist nok et program på p4 som hadde gått ut med det at å spise kremis hjalp sædcellene til å klamre seg fast bedre, eller noe i den durn=) gravid ble jeg, om det skyltes isen eller ikke er et mysterium, men du kan jo prøve?=) is er jo godt uansett=)
2små*og en på vei:) Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 ************************************************************************************* masse babystøv fra meg og..jeg har slt for mye.. gravid for 2.gang på under 2år..men skal vel ikke klage heller.. masse lykke til..
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 <<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>> Her får du litt fra meg også! Har mye av det, for jeg har veldig lett for å bli gravid visst (2 har blitt til på prevensjon)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå