Gå til innhold

Babystøv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stund nå vært såååååååååååååå lei av prøving...

Har jo prøvd stort sett hele tiden, men har prøvd å fokusere på alt annet... Har ikke vært på BiM, ikke snakket om det osv... Har knapt orket tanken på sex i perioder...

Men nå er vi altså igang igjen :D

Noen gravide som kan sende over litt babystøv???

Hadde vært kjempeherlig å få det til nå! og håper det fungerer at jeg nå har byttet jobb og er mindre stresset enn før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

******************************************************************************************************************************

Masse babystøv sendes=) håper det klaffer for dere snart=)

Skrevet

sender deg masse masse babystøv jeg, trenger ikke mitt mere=)

den måneden jeg ble gravid hadde sambo kjøp mye is som han mente var bra for å bli gravid...

vist nok et program på p4 som hadde gått ut med det at å spise kremis hjalp sædcellene til å klamre seg fast bedre, eller noe i den durn=)

gravid ble jeg, om det skyltes isen eller ikke er et mysterium, men du kan jo prøve?=) is er jo godt uansett=)

Skrevet

************************************************************************************* masse babystøv fra meg og..jeg har slt for mye..:) gravid for 2.gang på under 2år..men skal vel ikke klage heller..:)

masse lykke til..;)

Skrevet

<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>

Her får du litt fra meg også! Har mye av det, for jeg har veldig lett for å bli gravid visst (2 har blitt til på prevensjon)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...