Meg og gutten min Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 hvordan kjenner dere at babyen sparker dere på blæren?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Det merker du skal jeg si deg!!! Bare vent...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Det er ekkelt og så holder jeg på å tisse på meg(har også skjedd noen uhell da)
mor.monsen Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jupps..det kjenner du... Ungen min har en tendens til å danse oppå blæra mi når jeg skal se på TV.
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Hos meg kjennes det ut som om jeg får støt i blæra. Skikkelig ubehagelig
~Mita~ Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Henger meg på BeBe_83`s forklaring her.. Kjennes ut som jeg får støt i blæra.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 jeg skjønner ingenting jeg....skal vel egentlig ikke kjenne babyen enda men har det og jeg går rundt i butikken eller ute generellt lenge, så kommer en syk følelse at noen står og tråkker på blæra mi og går fra ikke må på do i det hele tatt til MÅ PÅ DO NÅ!!!!! og magen min synes nesten ikke en gang....er i uke 17 nå....
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Jeg kjenner sparkene godt nå.. men har bare hatt ett nesten uhell.. er i uke 19.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå