Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Var på kontroll i går, og blodtrykket mitt har steget. Hadde også spor av proteiner i urinen, og vann i kroppen. Er i uke 31. Har fått svangerskapsforgiftning i begge mine tidligere svangerskap, så jeg er absolutt i faresonen. Begynner nå med hyppigere kontroller. Har enda ikke fått tak i vikar for meg på jobben. Vanskelig å få folk til å ta et vikariat når arbeidsmarkedet er sånn som nå. ÆSJ........!!!!
Mammatiltoprinser Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 jeg hadde svangerskapsforgiftnint i første svangerskap. fikk det helt på slutten. i dette svangerskapet ble jeg lagt inn i uke 33 med høyt blodtrykk og proteiner i urin. kom hjem dagen etter. Alt roa seg igjen. nå er jeg i uke 41 og har ikke tegn på svangerskapsforgiftning.. Så det kan roe seg for deg å. Men det som er viktig er at du slapper av. Om jobben din ikke klarer skaffe vikar skal ikke du tenke på det. du skal tenke på den lille i magen din som har det best der noen uker til.. Du skal roe ned og ha bena høyt. slappe av.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Håper det roer seg. I følge din erfaring kan det jo hende. Første gang fødte jeg 5 uker før tiden, og andre gang 10 dager før. Begge gangene lå jeg inne på slutten. Vil gjerne unngå å bli lagt inn. Må virkelig prøve å roe ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå