Rintalathiel Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Heisann, tokk akuratt 1 graviditets test, den var positiv...så jeg tokk enda en og den var også positiv, dette var sånn man får kjøpt på apoteket....er i tvil
nr 6 på vei Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 2 positive tester????????????????????? og i tvil??????? Gratulere sier nå jeg............
Rintalathiel Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 er de helt sikre de testene man tar hjemme da?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 De er visst mer sikre de enn de hos legen! Gratulerer så masse!!
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 gratulerer !!!!jeg har tatt 5 hjemme og 1 hos legen alle sa posetiv, når du har 2 posetive er du nok gravid
hildus Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Gratulerer, du er nok gravid etter to tester!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå