Gå til innhold

mr.depp....fy satan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fyren er aldeles ikke oppskrytt. han blir jo bare bedre og bedre. hvor gammel er han egentlig (nope, gidder ikke å google) så akkuratt en dokumentar om han. hekkan heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yeah, mancandy! Han er noen-og-førti. 43 eller 44, trur jeg.

Skrevet

Meget passende. Rett og slett en passelig tykk mann i sin beste alder.

Skrevet

Ja, aller helst. Yum.... :-p

Skrevet

jeg er overbevist om at han er en engel eller noe.Er ikke mulig å være så perfekt.Og ha et så godt indre.Tross alt han har vært igjennom og den statusen.

Skrevet

Hot, hot, hot...

Hvorfor kan de ikke lage en film med Pitt, Depp, Cloney, Gere og Willis? Også kan John Bon Jovi synge litt...

Da hadde jeg garantert sklidd av sofaen... *slafs*

Skrevet

jeg er overbevist om at mannen vil se like bra ut når han feirer 80 års-dagen sin. men jo, han er definitivt best i pirat-kostymet. *slurp*

Skrevet

om det er greit for deg så bytter vi ut gere og willis med damon og ledger. djeezez, jeg er glad jeg har ett noenlunde greit bt.

Skrevet

Med hockeysveis og skinnjakke + liiiitt trange olabukser over den utrolige sexy, velskapte setemuskelen....

Skrevet

Godt er det, for hva var nå det der jødetullet han lirte av seg for en stund siden? Huff nei, ikke vits i å rippe opp i det. Lekker er'n lell. Ikke no' tull i det der at man overser skavanker hos over gjennomsnittlig deilige mannebein. :-)

Skrevet

humm? det var ikke depp som lirte av seg noe jødetull? det var vel godeste gibson det?

Skrevet

Gibson er en fundamentalistfaan, men han var deilig i Lethal Weapon, ja.

Skrevet

Det var vel Mel vi snakket om akkurat der. :-)

Skrevet

Hehehe.... Pass deg, ellers tyr jeg til punkt 32. ;-)

Skrevet

Æææhh! Mente punkt 34. :-)

Skrevet

vel, da må jeg nesten ty til pkt 8,9 og 10 ;)

oh oh, willis er på TV3, for de spesielt interreserte.

Skrevet

Herr Depp får eggstokkene mine til å vibrere, men må innrømme at joaquin phoenix kunne fått en gratistur av meg når som helst *knegg knegg*

Skrevet

Grrrrrrrrrrrrrrr hi,hi 21 jump street! fnise,fnise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...