ragna Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 fyren er aldeles ikke oppskrytt. han blir jo bare bedre og bedre. hvor gammel er han egentlig (nope, gidder ikke å google) så akkuratt en dokumentar om han. hekkan heller.
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Oh yeah, mancandy! Han er noen-og-førti. 43 eller 44, trur jeg.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Men han må være med full Jack Sparrow-oppsetning, ja.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Meget passende. Rett og slett en passelig tykk mann i sin beste alder.
Gerd-Johan Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 jeg er overbevist om at han er en engel eller noe.Er ikke mulig å være så perfekt.Og ha et så godt indre.Tross alt han har vært igjennom og den statusen.
Dronningen! Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Hot, hot, hot... Hvorfor kan de ikke lage en film med Pitt, Depp, Cloney, Gere og Willis? Også kan John Bon Jovi synge litt... Da hadde jeg garantert sklidd av sofaen... *slafs*
ragna Skrevet 13. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2007 jeg er overbevist om at mannen vil se like bra ut når han feirer 80 års-dagen sin. men jo, han er definitivt best i pirat-kostymet. *slurp*
ragna Skrevet 13. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2007 om det er greit for deg så bytter vi ut gere og willis med damon og ledger. djeezez, jeg er glad jeg har ett noenlunde greit bt.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Kan vi få med Mel Gibson fra midt på åttitallet også?
Dronningen! Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 Med hockeysveis og skinnjakke + liiiitt trange olabukser over den utrolige sexy, velskapte setemuskelen....
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. november 2007 #13 Skrevet 13. november 2007 Godt er det, for hva var nå det der jødetullet han lirte av seg for en stund siden? Huff nei, ikke vits i å rippe opp i det. Lekker er'n lell. Ikke no' tull i det der at man overser skavanker hos over gjennomsnittlig deilige mannebein. :-)
ragna Skrevet 13. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. november 2007 humm? det var ikke depp som lirte av seg noe jødetull? det var vel godeste gibson det?
Gjest Skrevet 13. november 2007 #15 Skrevet 13. november 2007 Gibson er en fundamentalistfaan, men han var deilig i Lethal Weapon, ja.
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. november 2007 #16 Skrevet 13. november 2007 Det var vel Mel vi snakket om akkurat der. :-)
ragna Skrevet 13. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 13. november 2007 åja åja, jeg viser til punkt 18 ;D
♥Prinzessin♥ Skrevet 13. november 2007 #18 Skrevet 13. november 2007 Hehehe.... Pass deg, ellers tyr jeg til punkt 32. ;-)
ragna Skrevet 13. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 13. november 2007 vel, da må jeg nesten ty til pkt 8,9 og 10 oh oh, willis er på TV3, for de spesielt interreserte.
Dronningen! Skrevet 13. november 2007 #21 Skrevet 13. november 2007 Jeg fikk dosen min i forrige uke:o)
propp Skrevet 13. november 2007 #23 Skrevet 13. november 2007 Herr Depp får eggstokkene mine til å vibrere, men må innrømme at joaquin phoenix kunne fått en gratistur av meg når som helst *knegg knegg*
Audacious Angel Skrevet 14. november 2007 #24 Skrevet 14. november 2007 Grrrrrrrrrrrrrrr hi,hi 21 jump street! fnise,fnise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå