Gå til innhold

Minstemann er ikke helt i form, hvor er det vondt tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstegutten er akkurat fylt 2 år, og forkjølet. Ok form på dagtid egentlig, snørrete og sikler noe vanvittig (gjør ikke det til vanlig). La han halv 8, våknet igjen både halv 9 og nå halv 10. Skriker voldsomt, har vondt. Sier ja selv også når jeg spør, sa ja når jeg pekte på magen, nei på halsen. Men vet ikke akkurat hvor pålitelig det er...

Veldig i tvil om hvor det er vondt.. Magen, halsen, ørene, jeksler?? Noen som har hatt lignende opplevelser med 2-årsjeksler? (Har ikke merket at de to eldste fikk dem).

Er vel vanskelig å svare på, klarer jo ikke å finne svar selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vist de har vondt i øre så tar de seg som regel der holder for øret sitt... vist han ikke roer seg å du ikke finner ut hva det er, bare ta en rolig tlf ned på legevakta så sier de om du skal komme nedover eller ikke... det kan bare være vondt i halsen liksom:)

Skrevet

har dere hatt noe til middag eller kveldsmat som kan gi magevondt?

tenker litt på blidtarmen også,men det er ekstremt skjeldent at barn får det!

om det er magevondt så bør det hjelpe å legge på noe varmt på magen, f,eks ei 1,5litersflaske med varmt vann.. da kan du ihvertfall utelukke at det er vondt andre plasser!

Skrevet

les innlegget mitt lenger ned. 2åringen min sikler også voldsomt, aldri gjort det før. Men han sier spesifikt tungen da.. men jeg mistenker jeksler pga "tann-bæsj" og veldig aktiv (noe han blir når han får tenner..), men etter innlegget mitt veit jeg ikke hva jeg skal tro=(

Skrevet

Han har roet seg ganske fort igjen beggge gangene han har vært våken, noen minutter bare hver gang. Så tror nok ikke der blindtarmen, antar han ville skreket mye mer da. Tror heller ikke det er noen han ikke har tålt, heller at han ikke har spist noe kanskje... Ville ikke ha nesten noe hverken til middag eller kvelds. Er vel litt derfor jeg tenker magevondt, puster litt "feil" siden han sikler så mye, svelger slim/snørr ned i ganske tom mage.

Ikke lett å finne ut av dette lille-filur... Kanskje dukker det opp jeksler på småtrolla våre snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...