Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Noen andre som klør rundt brystvortene? Og som kjenner noe som ligner på en kul inni brystene. Legen min mente det sannsynligvis var melkekjertlene. Prøver å stole på det, har forsøkt å finne ut av det på nettet, men finner liksom ikke helt svar. Noen her med lignende erfaringer. Jeg blir SUPER takknemlig for svar. Er 15+4 idag.
Tredje barn på vei Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Føler det sånn jeg å.. Oxo har jeg fått så ømme brystvorter atte fytti katta... Kommer oxo noe væske ut når jeg klemmer.. Og blodårene i brystene er ganske tydelige nå...
Tredje barn på vei Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 er forresten 19 uke ri morgen og har hatt det sånn med puppene i ca 2 uker
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Følte det sånn jeg også, når jeg var ca uke 16. det klør og er ømt, helt vanlig. det er også vanlig at det kommer noe veske ut. da har jeg fått beskjed om å ikke klemme!!..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Oj, jeg klemmer litt hver dag jeg. Men kommer bare litt væske ut av det ene, det som har minst kul i seg. Godt å høre at flere har det sånn. Da er det kanskje ikke så unormalt eller farlig!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Hei og hå:-) Jeg klør også! Så til de grader, og spesielt på brystene! Er i mitt andre svangerskap og jeg hadde det helt likt i det forrig (hadde lett svangerskapskløe). Når det gjelder kulen så tror også jeg at det er melkekjertler på gang. Du kommer nok til å kjenne flere klumper etterhvert, og ihvertfall når babyen har kommet til verden! :-) Ikke bekymre deg - det høres ut til å være slik det skal:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå