Marengs Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Er det noen av dere som har peiling på hva det koster å få badet sitt flislagt? Vi har et bad som har 7 kvm gulvflate og muligens rundt 18 kvm vegg. Fikk tilbud av flislegger på 17 000,- Da er det snakk om legging av membran og flis. Er det mye? (Dette er i privat regi, da! Må nevnes det...)
'utakknemlig bitch' Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Det er mye.. dvs, mye i forhold til hvilke tilbud jeg har fått.. Men ikke mye i forhold til annet jeg har hørt. Det er da snakk om primer, membran og duk, pluss fliselegging med fuging, og silikon? På både gulv og vegger? Er han utdannet eller bare hobbybasis?
Blue Lady Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 for selve jobben? eller for membran, støp, varmekabler ol?
Marengs Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Det er bare for selve jobben. Utstyret kommer utenom. Rundt 6000,- for lim, fug osv. Støp & varmekabler er vi ferdige med. Det er bare å klistre på membran og smekke opp flisa.(<-så enkelt altså! ;-) Det er forresten to karer. De er utdannet og jobber som flisleggere, men tar oppdraget på kveldstid. De mente at de kunne være ferdig på ei uke!
~sjiraff~ Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Synes det hørtes billig ut jeg da, uten at jeg skal skryte på meg og ha peiling. Men så lenge de ikluderer legging av membran, flislegging og fuging, og dette resulterer i at badet ditt blit et godkjent våtrom så tror jeg ikke det er ille pris.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Vi har et bad på ca 12 kvadrat. Det kostet oss 16.000 å få det flislagt, Fliser+ bord på veggene, pyntefliser, og gulvet ble lagt diagonalt. Da dekket det også ALT utstyr...Duk, membran,primer,sluk,fuge,silikon,kryss og det de ellers bruker. Dette var det en murer som gjorde, men da på kveldstid vel å merke!
Marengs Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 Ah, det var mye billigere! Er det en du kjenner godt? For oss så blir det jo samla 23 000,-. Dette er jo ikke noen vi kjenner godt, kontaktet dem fordi vi fikk navn og nr fra vår tidligere nabo. Har jo sikkert litt å si det også. :-) Må tenke litt på det, vi finner sikkert ingen som kan gjøre det billigere, siden vi ikke kjenner noen.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Hvis det var meg du siktet til, så kjente ikke vi heller denne fyren. (gjør jo det nå da) Det var en nabo som var murer som vi bare spurte=) Vissste om noen som hadde brukt han før, og som sa at han var billig! Hvor i landet er det du bor da?
Marengs Skrevet 13. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2007 Bor i Trondheim...Hvor bor du da? Og mureren din? :-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Vi bor i bergen. Blir sikkert litt dyrere om han må kjøre til trondheim hver ettermiddag=P
Marengs Skrevet 13. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. november 2007 Hahaha! Ja, det blir kanskje litt høye driftsutgifter, gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå