Gå til innhold

Hva vil du gjøre når

Anbefalte innlegg

Skrevet

din kjære ikke vil ha sex med deg lenger. slik er det nemlig hos oss:)

Jeg er ikke akuratt så atraktiv lenger og jeg har ikke så mye å by på i seng aktivitet, men gud sånn jeg savner å hølde ham tett inntil meg og la ham kose meg meg og.

Problemet er at han over hodig ikke har så lyst på meg. Vi hadde sex ca 5 anger siden jeg ble gravid, nå er jeg i uke 34.

Jeg føler meg stygg, brukt og forlatt:(

Andre som har det slik? 5 GANGER I 34 uker?

Jeg så såret at jeg har lyst å hevne på ham, nekte i ett år etter fødselen, pynte meg slanke meg og friste ham!!!!!!!!!!

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Tar kjempelang tid å få opp selvtilliten etter lang tørke. Dessuten er det ikke ufarlig for ekteskapet heller, når en av partene føler det sånn. Dere må virkelig prate om det. Det viktigste er kommunikasjon.

Snakker av egen erfaring. Vi endte faktisk med å skille oss.

Lykke til.

Skrevet

Er du sikker på at han ikke bare er redd for å skade barnet, eller noe annet i den duren? Vet at mange menn også kan ha slike sperrer, men det er kanskje litt for tøft å innrømme en slik usikkerhet. Jeg kan jo forstå at også andre kan føle at kroppene våre er tatt over av en annen som trenger den mer i denne perioden.

Uansett viktig at dere snakker ut om dette, hvis ikke kan det fort bli en sperre for deg etter fødselen, som du jo uttrykker.

Skrevet

er sex virkelig så viktig?

Vi har heller ikke hatt sex siden i begynnelsen av svangerskapet, men det gjør meg ingenting. Vi koser oss i sengen og slapper av sammen og venter med sexen til etter fødselen. Han synes nok at du er flott, men ikke alle menn sier det til sine fruer. Selvfølgelig er det et savn, men jeg synes at kroppen mi er så uhåndterbar nå at det blir upraktisk med sex. Ikke straff han, da tror jeg at dere kommer inn i en ond sirkel der dere bruker sex som straff. Snakk heller med han om det, og kos heller litt med deg selv for å få ut de verste frustrasjonene.

Skrevet

Åhh godt at du forstår mine frustrasjoner. Jeg har tatt opp med han dette har. Jeg satt og så på orn når han har lagt seg å sånt også sa jeg til han at jeg ser på det for jeg har behov for å ha sex og at det er derfor jeg gjør dette.

Jeg spurte om han synes at jeg er blitt lite atraktiv nå. Han snkker seg bort eller kommer med bare usariøse komentarer som gi deg eller nå er du dom. Han tar meg aldri på alvor urg jeg er så skuffet, og jeg skal ikke se bort i fra at vi kan ende opp med skilsmisse vi og:(

Skrevet

Det er utolig trist når man har det sånn.

For noen er sex veldig viktig. ( kjempeviktig for meg)

Prøv å få igang en dialog. Kanskje dere kan "hjelpe" hverandre. Det er jo mange måter å ha sex på enn sammenleie. Man kommer jo veldig nær hverandre, og får vedlikeholdt kjærestebiten.

Er det viktig for deg, så er det det. Da kan han ikke gjemme seg bak at det ikke er viktig for han, og han klarer et år uten sex. Dere har begge et ansvar for at partneren har det bra. Sex er "rammen" rundt ekteskapet. Det er jo det som gjør han til mer enn din beste venn. Man har jo ikke sex med gode venner.

Føler med deg!!!!

Skrevet

Jeg har tatt opp ham dette og jeg spurte om han redd for barnet eller om ham har mistet lysten for meg, men han svarer ikke spørsmålet på en sariøs måte.

Jeg har behov for å ha sex nå mer enn noen andre ganger, For jeg kjenner at jeg holder på å miste selvtilliten. Og det at han blir tent på når han ser meg naken og sånt ville definitivt ha hjulpet. Han gjør seg ferdig på bade når han dusjer det har jeg sett et par ganger jeg tilfeldigvis gikk på du på morgningen, der sto han stiv og han ble nærmest sint at jeg ikke banket på døren what?

Før dusjet vi sammen, vi gikk inn på bade og pusset tennenne og sånt og nå skal han ha privat liv=( Dette er defin. noe nytt som har med grav. å gjøre puhh det ble mye sorry, men nå er jeg så lei meg=(((

Skrevet

Spør du meg har du all grunn til å bli lei deg.

Vis han denne linken.

Kanskje han ikke skjønner at du føler det så alvorlig.

Jeg kjenner meg igjen i hva du beskriver.

Husk at det ingenting feil med deg. Du er vakker når du er svanger!

Skrevet

Jeg har gjort det vet du, men jeg elsker ham og jeg savner å kose med ham i sengen. Hverdag ser jeg ham pynte seg med de fine klær han har, perfymere seg og kommer seg av gårde til kollegaer og jobb.Jeg tror ikke han savner meg like mye, han er heller ikke like åpen som meg. For hadde han sagt, at han synes at jeg er like pen som før, og at han bare ønker å vente til fødselen så tror jeg, jeg ville ha tilgitt ham. Jeg bare hater at han later som og velger å overse mine behov og ønsker=(

Jeg har til og med tenkt det verste sennarior om ham, er han utro eller noe? Silk hat jeg til og med spekolert om ham.

Skrevet

Takk for oppmuntringen, jeg ble glad nå:)

Jeg tror ikke jeg kommer til å glemme dette med mindre han forklarer, hva som foregår. Jeg er lei meg og føler brukt, jeg går til og med gravid fordi han ønsket et barn til mer enn meg. Vi har to fra før og jeg var fornøyd med det, men han ville ha en til så jeg lovet ham et kjærlighets barn til. I Dag vil han ikke snakke om dette lenger heler:(

Nei han skal få føle hvordan det er å bli over sett, jeg håper en vel overstått fødsel og jeg skal ta igjen!

Skrevet

Jeg har skrevet dette før men sier det igjen..

Det er helt utrolig, men en fantastisk tilpassning som har gjort slik at når kvinnen blir gravid så skjer det en hormonell reaksjon hos mannen som kan gjøre at han mister lyst på sex. Tror det var at mennene begynner å produsere mer av det kvinnelige kjønnshormonet. Dette er en beskyttelses prosess, der mannen ikke skal være utro når kvinnen kanskje ikke kan ha like mye sex som før.

Dette vet han kanskje ikke selv.. og jeg tror uansett det kan være veldig vanskelig for menn å snakke om at de har mistet lysten.

Jeg tror absolutt ikke dette har noe med deg å gjøre, men heller hormoner.

Og hormoner er skyld i mange skilsmisser.

Ta tiden til hjelp og se at det blir bedre etter fødsel :)

Skrevet

Humm dette var veldig intresent. Gjelder det alle menn eller er dette individuelt?

Hvorfor gjør han seg ferdig på badet da, eller han mister bare lysten å gjennomføre sex med meg og ellers er han normal og kan bli tent på andre kvinner?

Hvilke typer hormoner er det snakk om?

Veldig intresent synes jeg, det du skriver!

Skrevet

Jeg og sambo vi har ikke sex vi heller. vi prøvde en gang for 2 uker siden og det føltes helt uvant. det ender alltid med at jeg ikke klarer mer og da blir jeg irritert på meg selv for å ha "lurt" han med på noe som ikke han får noe ut av. men for meg er sex veldig viktig, ikke for min del men for hans. han vil ikke ha sex med meg på grunn av han vet jeg får vondt. men han har veldig lyst på meg uansett åssen jeg ser ut.. Jeg tror mannen din er kanskje litt redd for at det skal skade babyen litt. og siden du er litt lite aktiv så vil han sikkert ikke at du skal stresse så mye. for min del så blir jeg sliten av alt mulig, bare av å snu meg i sengen. hehe. men så lenge han forteller deg hvor sexy du er og sånt så må du vel ikke ha sex for å vite at han syns det.

man forstår aldri før man blir gravid hvor mye sex egentlig betyr i et forhold..

Skrevet

mannen min vil ikke ha sex lenger.er i uke 37,3,men det er pga at han er redd for babyen. så da gjør vi andre ting.går greit det.sluttet med sex i uke 34

Skrevet

Huff.. Føler virkelig med deg..

For meg er også sex kjempe viktig. Jeg kan rett og slett ikke leve uten. Føler meg ikke verdsatt om vi ikke har sex. Blir misstenksom, innesluttet og lei meg, så jeg vet utrolig godt hvordan sånn er. Nå har det aldri gått så lang tid mellom hver gang hos oss, heldigvis, for da hadde det nok endt med at jeg hadde gått fra han..

Men her hos oss er jeg den mest lystne, og kunne godt hatt sex mange ganger for dag, mens han godt kan gå uker uten... Hadde store problemer med dette i begynnelsen av forholdet vårt, og gråt meg ofte i søvn, fordi jeg var kjempe lysten, mens han snudde ryggen til for å sove..

Her var det også slik at han svarte bare unnvikende når jeg prøvde å ta det opp med han..

Det har heldigvis blitt bedre med årene, men er fortsatt jeg som vil mest, og er nesten alltid jeg som tar iniativet til sex. Har lært meg å lure han... Forføre han når han egentlig kansje har mest lyst til å sove...

Vet jo etter alle disse årene akkurat hva han liker.. ;) Så da er det bare å begynne med de små tingene jeg vet han ikke kan motstå, også ender det som oftest i sex..

Han tar ikke "saken i egne hender", iallefall så sier han det, og det tror jeg egentlig også.. Kansje av og til, men ikke mye i allefall.. Men jeg bruker ofte å gå inn på badet mens han dusjer, og når han står å tørker seg.. Så da legger jeg en hånd eller to på jernet hans, også har jeg lurt han igjen.. Og da slipper han jo også å gjøre det selv... ;)

Så kansje du skal prøve det... Neste gang han dusjer, så kan du snike deg inn til han, og om han har begynt selv, så kan jo du gjøre det ferdig for han.. Selv om han først blir litt sint, så kansje han blir blid igjen om du f.eks tar han i munnen, og bare lar han nyte, og komme... kan være at han har en sperre som det blir snakket om lengre oppe her, og at han kommer over den på den måten... I allefall verdt et forsøk.. Kansje han blir sint fordi han egentlig blir flau når du kommer inn og avbryter han midt i... (Man er jo på sitt mest sårbare når man står sånn, naken og med jernet i hendene..) Og derfor syns han kansje det er fantastisk om du avslutter for han, så slipper han å være flau/sint.. Og han slipper å føle at han har gjort noe han egentlig ikke burde.. Og ikke minst, du må vise at du nyter å avslutte det for han. Selv om du nok skulle ønske det endte med samleie istede for at han får gjøre seg ferdig bare. Så neste gang han dusjer og tenker på å gjøre det selv, så håper han kansje heller at du kommer inn når han er ferdig og hjelper han.. Og da er nok sjansen større for at det ender i samleie. ;)

Håper i allefall du finner ut av det, før det skjærer seg helt mellom dere...

Lykke til!!

Mange varme klemmer fra meg.

Skrevet

Å hjelpes.. det ble langt... Håper du gidder å lese, og at det hjelper. :)

Skrevet

Dytter denne jeg i tilfelle du ikke har lest rådet. :)

Så du hadde lagt den inn i går kveld, så ikke sikkert du har sett på den i dag..

Skrevet

Jeg forstår deg kjempe godt, men har det på helt motsatt måte. Her i gården er det jeg som har mistet lysten på sex og har en mann som er helt frustrert om dagen. For å være ærlig er jeg fortvilet selv, for jeg savner virkelig følelesen av å være sprengkåt og bare måtte få p...

Jeg reagerer også slik som mannen din om min mann ikke respekterer at lysten ikke er der om du forstår. Så alt av kos er liksom utelukket hvis jeg misstenker at det ligger noe seksuelt bak.

Snakk heller med han før du går i dusjen og si at du trenger kos i første omgang, ikke sex. Når vi liksom står og dusjer uten hensikt med å ha oss, blir jeg faktisk bra tent. Så det ender ofrte med sex etter det...hehe. Passer selvfølgelig hele tiden på å fortelle mannen min hvorfor jeg ikke har lyst og gir han masse komplimenter og kos uansett om det ikke blir noe sex utav det. Jeg syns det er viktig at han føler seg spesiell og deilig selv om jeg ikke orker sex om dagen.

Det er faktisk utrolig vondt å ikke ha lyst. Jeg var jo helt bananas i forrige svangerskap. Da skulle jeg ha sex omtrent hver dag...denne gangen venter jeg jente, så vet ikke om det har noe med det å gjøre jeg. Forrige gang fikk jeg gutt.

Pass på å snakke sammen, lykke til uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...