Gå til innhold

Har dere en god oppskrift på velkomstdrink?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag alt e ei punsjbolle først, og hell over i coctailglass med en øse rett før servering :

* 1 l Tropisk brus

* 1/2 l Sitronbrus

* 1 boks hermetisk frukcoctail

* kiwibiter av 2-3 kiwier

* Appelsinbiter av ei appelsin (fjern alt skall...også den hvite hinnen)

* Sprit ...etter smak...

Ha i spriten en liten stund før du skal servere drinkene, slik at spriten får trekke inn i fruktene.. men ikke altfor tidlig heller, for da dunster litt alkohol bort.

NB! ...ta av litt i en annen bolle dersom du vil ha noe alkoholfritt også...før du tilsetter sprit i punsjbollen.

Dette er en fantastisk, men farlig god drink ;-)

Skrevet

Den hørtes syrlig og god ut! tropisk brus, er det noe som heter det, eller er det en sånn type fanta eller noe?

Skrevet

Heimert og cola!!! Alternativt: heimert og vann!!!!:D:D:D

neida ;)

Jeg har en som er helt grei og god:

Frosne jordbær

appelsinjuice

Vodka

Vet ikke helt hvor mye,jeg heller bare oppi :) Søtere blir den med banan,kanskje litt ananas.Får bare smake dere frem noen dager før festen.hehe:D

Skrevet

musserende og cassis, enkelt og godt

champagne

kir (kir royal)

Skrevet

Det hørtes meget fristende ut mettings! ..fikk lyst på en selv!

Skrevet

du vet det er viktig å kose seg i ukedagene også, det er de det er flest av:O)

Skrevet

Ja jeg hører noen sier det. Men så fikk jeg et ekstremt stygt blikk av naboen sist gang jeg åpnet døra på en ukedag med et koselig glass rødvin i hånda.. Fordomsfulle jæklar ;)....

Skrevet

I alle dager, hva slags naboer har du?! Du skulle vært min nabo, da hadde jeg delt flasken med deg;o)

Skrevet

Jeg selger med en gang og flytter i nabohuset:D...

Nei naboene er (eks)alkoholikere...Det kalles vel alkoholikere samme hvor lenge det er siden du ga opp drikkingen tror jeg...Så det er ikke akseptabelt at noen andre tar seg et glass.. Nå har de i tilegg ordnet sånn at det skal være stilt i huset kl 21.00 i helgene.så hvis jeg mot all formodning skulle ha fri, så må jeg hive ut gjestene kl 9 :D

Skrevet

rødbrus og champagne evt muserende vin med et coctailbær i.. Enkelt, godt og ser delikat ut :D

Skrevet

mos fersk eller hermetisk fersken i en matmølle, og helle 1-2 ss i bunnenn av et hvitvin glass. Hell over avkjølt musserene når de kommer. Enkelt og godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...