Suprise! Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hun er 14 månder,noen ganger går det"greit" andre ganger begynner "cirkuset" etter 5 min... Dette er i grunn ikke så morro for oss heller i lengden. Noen råd for å få henne til å holde ut i bil?)
Suprise! Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2007 Dytter,gled da så raskt til bunnen av siden:p
Guttemamma til tusen :) Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 vi har tv i bilen for sikkerhetsskyld:o) er skjelden vi bruker det.. tar jo eevigheter å sette på. Det jeg ellers prøver å gjøre er å forberede han godt på hvor vi skal slik at han gleder seg, og om han begynner med litt symt så hinter jeg frempå hvor var det vi skulle?? så roper jeg ivrig BESTEMOOR!! jaaaaa, sitter han baki og klapper i hendene:o)
Suprise! Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Takk for svar begge 2! Prøver å forklare henne hva vi skal,men hun kan jo ikke prate så det blir litt vanskelig å vite hva hun synes om saken.. Hun sitter i forovervendt sete. Gjort det i 4-5 månder nå. Hjalp en stund men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå