ღhælgelainnღ Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Her i huset er det Mikkes klubbhus som er på topp, har de slutta og sende det forresten? Ellers liker de å se på sauen shawn (den syns vi voksne er kule også), U-hu er populært, Bosse og små einstein. Da begynner minste frøkna å danse med!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 små einseins og mikkes klubbhus. syns det er veldig bra serier, med mye lærerikt innhold
Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Gutten min liker veldig godt Ole Brumm og vennene hans, Lazytown,Mikke Mus Klubbhus, vi har parabol, har en kanal som heter Playhouse, kjempe bra kanal for små barn, fra 0-4 år, ( tror jeg ) :)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 små einsteins og mikke mus klubbhus u hu liker han ikke
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Sauen Shawn (da er hele familien samlet, haha) og Nyskjerrige Nils!
Groosalugg Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Eldste liker dyrlege due. Yngste liker nysgjerrige Nils. Begge + mammaen elsker sauen Shaun:o)
ღhælgelainnღ Skrevet 13. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2007 Glemte forresten Ugler i mosen og så noe som heter barna på solflekken eller noe sånt, men det har de heller ikke sendt på ei stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå