Gå til innhold

Har ungene deres noen favoritt personer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg var favoritten i min sønns liv, men den plassen har viket til fordel for tanta hans..

Han elsker søsteren min.. Roper på henne når han våkner om morgenen etc.

Hun er bare helten i livet hans:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma og pappa er de beste, men etter oss så kommer bestemooooor. Det ropes stadig vekk på bestemoooooor...

Skrevet

Jeg tror nok jeg og pappaen står rimelig sterkt hos eldste, men bestefar (min far) er veeeldig populær. Hos minsta så er det helt klart meg som er favoritten, hehe. Mammadalt sier du?

Skrevet

nabofruen er helten i mellomste sitt liv. Hos yngste er jeg fortsatt mest populær.....tror jeg da hehehe

Skrevet

Hi hi, så nydelig da:o))!!

Jeg trøster meg med at det er fordi hun ligner på meg, men er bare morsom og snill hele tiden da:-p *hehe*

Gjest Sekretøsa
Skrevet

meg, meg og atter meg! Etter det kommer sambo... (for eldste sin del). Så kommer nok pappaen hennes, når hun er der.

For mini så er det nok mamma og pappa ja :)

Skrevet

min far og min søster er veldig populære :)

Skrevet

Er pappa for alle penga hos begge to her, men sånn uten om er det tante og onkel =)

Skrevet

Farmor og ei tante. Er de der så er det farmor skal gjøre det,ikke mamma. Jaja stikker godt i ett mors hjerte da. Men flott at han er glad i andre heldigvis.

Skrevet

Av en eller annen grunn er det en venninne jeg og mamma har felles (hun er midt mellom oss i alder). Hun er singel og barnløs og elsker unger. Har ikke vært hos oss så ofte, men hun kom RETT inn i varmen til snuppa, var dagmamma for oss et par uker i sommer og stadig vekk snakker hun om "Lill". De ukene hun var dagmamma var det bare Lill som fikk trøste (hvis vi begge var tilstede) om hun slo seg - merka mammasjalusien beit litt da ja!!

Skrevet

Foreløpig er eg den største helten Så er ho bare fem mnd, og pupp er enda hovednæringa, så det er nok ikkje personlig.

Høye damer med brunt hår er skumle, men menn i alle farger og fasonger er stor stas. Gi Tuva ein mann og ho flørter i stor stil. Ein inder i klassen min "stappa hodet inn" i vogna hennas i det ho våkna etter ein kvil, eg var forberedt på eit kjempehyl slik som når mi brunhåra venninne gjorde det samme. Men neeeeeida, dette var jo ein mann, så Tuva flørta og preika på.

Skrevet

Først mamma og pappa (heldigvis, hehe) og deretter er det MORMOR!! Ingen over, ingen ved siden!! ;)

Skrevet

Han er jo uten tvil helten min.. også ;-)

Skrevet

Her er det pappaen som er den store helten:o) Morfar er ikke langt unna han heller;o)

Skrevet

"En eller annen grunn" kan feks være at hun ikke skal være bestis med snuppa med en gang hun ser henne, dvs at min halvsjenerte jente får tid til å like henne først :o) Og feks at hun får gjøre akkurat som hun vil når hun er hos henne - hun snor henne rundt lillefingern, haha. Mye gøyere det enn kjedelige mamma med regler og rutiner :oD

Skrevet

En tidligere kollega av mannen bor hos oss noen mnd nå, og tulla forguder han virkelig. Skal bare være med han hele tiden, bryr seg lite om mamma og pappa.... I ettermiddag har hun vært syk, men det var uansett bare Ole som gjaldt ja. Alle i barnehage har hørt om han også. Synes det er koselig vi da, kjekt at de kommer så godt overens!:)

Skrevet

Favoritten her er broren min på 17år :) Gutten min er 2 år.

Skrevet

mamma og pappa er best, men mormor kommer ganske tett hun også :-))

Størstemann er ordentlig mormor-gutt.

Skrevet

Den aller, aller største favoritten til plutten, er "bessa", dvs min far. Er de to sammen er det overhodet ingen andre som betyr noe..,. hehe... det gjelder for de begge, tror jeg...

Så kommer broren min, altså onkel, på en god andreplass, så kommer vel jeg og pappan.....

Skrevet

uten om familien er mannen til veninnen min favoritten, har vært det siden første møte, når han var 3 mnd.

egentlig litt rart med tanke på at han ikke likte babyer og barn, men de er bestevenner:D

Skrevet

Hard core mammadalter, så kommer pappa, farmor og en kjempe tøff nabo som alltid tuller med gutta mine.

Skrevet

Hittil er det nok meg som er favoritpersonen. Så kommer pappa og rett etter min søster - som bor 100 mil herfra og som han hører mest på telefon. Hun besøkte oss for 2 uker siden, hadde ikke sett han siden juli - og jammen kjente han henne igjen, med en gang.

Og nå er det "Moooooooooooooooniiiiiiiiiiiiiiiiiiii" hele tiden... koselig det.

Skrevet

Nå fortiden er det pappaen som er best ja, med meg rett etter. Det pleier ofte å bytte på det der uke for uke ;) etter oss er det farmor som er stas :)

Skrevet

Onkel`n hennes er den store favoritten...min bror!

Hun er kjempe facinert av han....

Syns det er litt morsomt at akkurat han er favoritten,enda hun ikke ser han så ofte.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...