Meg og gutten min Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 noen som kjenner til den malm kommoden med 6 skuffer??? syntes den ser så fin ut, tenkte jeg skulle bruke den til å ha babyklær i:)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Malm er helt topp! Har 4 av dem selv.... Har allerede plassert en seks-skuffers inn på babyrommet, og den er allerede halvfull av klær. Ok plass og dybde i den og den er veldig grei.
mia engel&fia frøken Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 jeg har malm på hele soverommet hehe. veldig fine komoder syntes jeg, stor plass i skuffene også er den pen å se på
Shinyogsmåen Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Den har jeg kjøpt til babyklær også =) Har fått så mye klær at jeg kjøpte kommode tidlig. Men det er det eneste jeg har kjøpt foreløpig.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 vi har den til sønnen vår, og har kjøpt (i billigkroken:D) til snuppa. Helt genial, god plass til klær, i tillegg til at han på 2 år ikke har funnet ut hvordan han skal åpne skuffene enda
Meg og gutten min Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 på Ikea. under kommoder mener jeg å husker ellers kan du jo bare søke på malm! sinnsykt fine og det beste er at de finnes i så mange forskjellige farger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå