Vibeke&gullguttene:) Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 henrik begynner i barnehage på torsdag.. kjempe rart... vi må ikke miste kontakten forde!!?? hva skjer med julebordet egentlig?? klemmer:)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 ååå har han fått plass?? Grattis skal du jobbe eller? Kommer dere til Yolanda på lørdag? Julebordet får vi til vet du må vel tenke på å bestille bord snart.
bolla piggsvin Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 lenge siden jeg har vært her inne ja..men kjenner igjen noen nick da:) koselig..
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 hei:) har ikke hørt noe fra yolanda, men mobilen min er herpa for tiden, så sitter uten, litt kjipt. hva skjer hos henne da? kan nok ikke uansett, vi flytter inn i den nye leiligheten i morgen, så helgen går nok med til rydding:) gratulerer med bhg plass, det blir bra for henrik:) skal søke til maria så snart vi har flyttet. regner med at det tar en stund uansett.
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 14. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2007 har ikke hørt noe fra Yolanda vi heller... hmmm... vet ikke om jeg gruer eller gleder meg til i morgen jeg...*sukk* det skjedde så fort hvor ble det av året??!! hehe.. skal ut i jobb etterhvert men har lyst til få unna litt skolearbeid... gleder oss til å besøke dere mamsen:) lykke til i morgen dere også
Harald Ripultfør Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Maya går jo også i barnehage nå, og jeg har fått meg jobb. Men vil virkelig ikke miste kontakten med dere altså! Kanskje vi kan ta noen treff i helgene? Mamsen, så spennende å få flytta inn da! Det blir bra! Jeg vet ikke helt hva som skjer med julebordet, men jeg blir ihvertfall med ut å spise og drikke litt vin.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 stress å flytte altså! var mer enn jeg trodde:) har allerede malt rommet til maria rosa, så nå er det bare å pakke opp og kjøpe litt greier. deilig med mer space. dere får jo sett leiligheten når maria snuppa skal feire 1 års dag:) vibeke: hvordan har det gått med henrik i barnehagen? var det skummelt?
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 16. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2007 kjempe rart å ha lillegutt i barnehagen... i dag var han der litt alene.. det hadde gått kjempe fint:) så på mandag skal han ha full dag alene... så blir spennende... god helg alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå