Gå til innhold

Jentene mine??!!!

Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

henrik begynner i barnehage på torsdag.. kjempe rart... vi må ikke miste kontakten forde!!?? hva skjer med julebordet egentlig?? klemmer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå har han fått plass?? Grattis :) skal du jobbe eller?

Kommer dere til Yolanda på lørdag?

Julebordet får vi til vet du :) må vel tenke på å bestille bord snart.

Skrevet

lenge siden jeg har vært her inne ja..men kjenner igjen noen nick da:) koselig..

Skrevet

hei:) har ikke hørt noe fra yolanda, men mobilen min er herpa for tiden, så sitter uten, litt kjipt. hva skjer hos henne da? kan nok ikke uansett, vi flytter inn i den nye leiligheten i morgen, så helgen går nok med til rydding:)

gratulerer med bhg plass, det blir bra for henrik:) skal søke til maria så snart vi har flyttet. regner med at det tar en stund uansett.

Skrevet

har ikke hørt noe fra Yolanda vi heller... hmmm... vet ikke om jeg gruer eller gleder meg til i morgen jeg...*sukk* det skjedde så fort hvor ble det av året??!! hehe..

skal ut i jobb etterhvert men har lyst til få unna litt skolearbeid... gleder oss til å besøke dere mamsen:) lykke til i morgen dere også;)

Skrevet

Maya går jo også i barnehage nå, og jeg har fått meg jobb. Men vil virkelig ikke miste kontakten med dere altså! Kanskje vi kan ta noen treff i helgene? Mamsen, så spennende å få flytta inn da! Det blir bra! Jeg vet ikke helt hva som skjer med julebordet, men jeg blir ihvertfall med ut å spise og drikke litt vin.

Skrevet

stress å flytte altså! var mer enn jeg trodde:) har allerede malt rommet til maria rosa, så nå er det bare å pakke opp og kjøpe litt greier. deilig med mer space. dere får jo sett leiligheten når maria snuppa skal feire 1 års dag:)

vibeke: hvordan har det gått med henrik i barnehagen? var det skummelt?;)

Skrevet

kjempe rart å ha lillegutt i barnehagen... i dag var han der litt alene.. det hadde gått kjempe fint:) så på mandag skal han ha full dag alene... så blir spennende... god helg alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...