Gå til innhold

Dere som bor i Krogstadelva/Solbergelva

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det der? Vil gjerne høre positive og negative sider og gjerne om fritidstilbud for barn der :)

Og hvordan er det med barnehage? full dekning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bodd her så lenge enda, så vet ikke ¨å mye. Men det er ikke full barnehagedekning her, men de holder på å bygge og bygge, så det blir et mye bedre tilbud fra høsten 2008. Men akkurat nå er det vanskelig å plass, særlig for deminste da.

Jeg bor like ved Årbogen og her er det flotte skiløyper om vinteren og et nydelig badevann om sommeren. Vi har marka rett bak oss. Mange av jentene her driver med turning og like ved her jeg bor så er det flott tennisbane og fotballbane som det er mye aktivitet på. Men jeg har så små barn så er ikke helt inne i fritidstilbudet her enda.

Det jeg liker veldig godt med dette stedet er at det har jo alt. Stort kjøpesenter pluss mange andre store butikker som sparkjøp, lidl, plantasjen, biltema osv... Samtidig har vi marka, som er veldig bra for meg som like friluftsliv og skog og mark=)

Også er det billig å kjøpe her, noe av grunnen til at vi flyttet hit. Man får mye for pengene. Det er også bra offentlig kommunikasjon her, så mange pendlere som bor her. Går lokaltog fra mjøndalen også har vi timesekspressen inn til Oslo

Det eneste negative for min del er at jeg ikke har noe familie her, de bor langt unna....

Velkommen til Krokstadelva da, hvis du flytter hit=)!!!!!

Skrevet

Jeg bor ikke i Krokstadelva, men ikke langt unna. er som anonym sier veldig flott der. masse tilbud og fritidsaktiviteter, storsenter som er bra, og barnehagedekning håper man kommer iløpet av 2008 ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...