annlaug Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hei hei Sitter her og prøver å finne ut hvilken vogn vi skal kjøpe. Tror kanskje vi kommer til å satse på en trehjuling, men klarer ikke helt å bestemme oss for hvilken. har sett på one tree hill urban jungle og likte den veldig godt, men et par ting gjør meg litt usikker. Synes kanskje kalesjen på bagen ser litt skjør ut. Noen som har erfaring med bruk av denne vognen på vinteren? Og sportsvogndelen da, den kan jo ikke snus. Er dette veldig dumt? virker jo litt kjedelig at man ikke kan se rett på minsten når man er ute og går? Og er det noen som har erfaring med bebe confort high trek? så på den idag, og ble litt fristet til å kjøpe den. litt forvirra her som dere skjønner... håper noen vil dele erfaringer med meg. hvis ikke ender vi kanskje med "klassiske" emmaljunga...
Mooncake Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Nja.. har vel ikke mye erfaring å komme med til deg, dessverre. Men, en ting du bør tenkte over med Confort vognen, er at sprotsdelen ikke ken legges helt ned, slik at den blir flat. Hvis jeg husker rett. Sportsdelen er liksom som en "bilstol" som vippes bakeover. Se http://www.barnevognguiden.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå