Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i sofaen og finner ut at jeg vel egentlig skulle hatt mensen i dag, men jeg vet ikke helt. Den har vertfall ikke kommet. Hadde mensen 17 oktober sist gang... har fått sår i tannkjøttet som jeg aldri i mitt liv har opplevd før. Føler meg ikke så gravid som jeg gjorde en uke etter EL hvor jeg hadde ømme bryster og skikkelige mensmurringer i ett par dager - som jeg aldri har hatt før eller under mens. Jeg pleier aldri ha vondt.

Nå lurer jeg på om jeg skal teste i morgen tidlig? Eller er det for tidlig? Åh, liker ikke denne spenninga! Skulle helst bare fått vite det nå med en gang jeg!=) Testet forresten negativt på lørdag...

Er bare så redd for å bli skuffa ettersom jeg for en uke siden følte som om en spire festet seg og brystene reagerte...

Håper på svar! Ha en fin kveld=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to...

Orker ikke å teste jeg, venter noen dager å ser om det skjer noe...

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg testet i morgen, jeg klarer ikke å ikke vite. Det skal jo være ganske sikkert når man er en dag over. Blir den neg er det jo bare å teste igjen om noen dager hvis tanta ikke dukker opp.

Kan jo hende at murringene og de ømme brystene var et tegn på at det festet seg en spire:) Masse lykke til med testingen, håper du er gravid! Hold oss oppdatert!

Skrevet

Ja, jeg er jo ganske sikker på at det er i dag eller i morgen den uønskede tr "skulle ha kommet" etter mye beregninger på kalenderen her=)

Men er bare så redd for å bli skikkelig skuffa ettersom disse mensmurringene og ømme brystene var der akkurat i forhold til når jeg kunne hatt evt. festesmerter. Er veldig skummelt også.. Tenk hvis morgendagen forandrer hele livet vårt=) Jeg vil så gjerne vite!...

Tror jeg får manne meg opp og ta en test i morgen etter at sambo har gått på jobb jeg.. :) Som du sier; blir den negativ, kan jeg jo bare teste om ett par dager dersom tr ikke kommer.. Har jo tross alt 4 tester liggende på vent:)

Tusen takk! :) Redd det blir vanskelig å sovne i natt...:)

Skrevet

Hei Makko_7pp:)

Har du hatt negativ test? Når? Tror, med min utolmodighet, at jeg må teste i morgen... Kan ikke du også, så blir vi to? Trenger sikkert noen å snakke med i morgen uansett resultat...:)

Skrevet

Har det sånn jeg også. Ikm i morra. Har hatt mensmurringer siden torsdag forrige uke + en liten brunlig utflod på torsdag. Er så spent...! Har ingen tester liggende så må pent vente noen dager med å teste.

Skrevet

Har ikm onsdag eller torsdag jeg.. Skal prøve å vente med å teste til torsdags morgen, men vet ikke helt om jeg klarer å vente. Er litt redd for at TR dukker opp i morgen.

Lykke til med testinga jenter!! Vi får holde hverandre oppdaterte vi som har ikm i disse dagene. =)

Skrevet

Da er vi fler som ikke våger å teste seg... Jeg er to tre dager på "overtid" og føler meg varierende gravid... Har kjøpt testen, og nå ligger den og ser "stygt" på meg :)

Vet at jeg kommer til å bli utrolig skuffet hvis den er negativ. Sier bare til sambo at akkurat nå(!) er vi i baby-bransjen :)

Håper at spiren sitter hos deg, og hold oss underrettet alle sammen!!

Ha en fin dag, jenter :)

Skrevet

Huff, (etter mine beregninger) 2 dager over IKM og negativ test... Ikke et lite snev av en lyslys positiv strek:( Føler så veldig at mensen er rett rundt hjørnet....

Går det an å likevel være gravid selv om man tester negativt etter IKM?

Skrevet

Ingen tegn til TR her i dag.. er på dag 30 i syklusen, og har ikke hatt sykluser på mer enn 30 dager tidligere. (Har hatt alt fra 23 - 30 d). Så kjenner jo at håpet stiger her nå! Klarer nok ikke å vente lenger enn til i morgen med å teste.

Noen som har testet i dag? Eller som skal være med å teste i morgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...