Høstspire 2011 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Sitter her i sofaen og finner ut at jeg vel egentlig skulle hatt mensen i dag, men jeg vet ikke helt. Den har vertfall ikke kommet. Hadde mensen 17 oktober sist gang... har fått sår i tannkjøttet som jeg aldri i mitt liv har opplevd før. Føler meg ikke så gravid som jeg gjorde en uke etter EL hvor jeg hadde ømme bryster og skikkelige mensmurringer i ett par dager - som jeg aldri har hatt før eller under mens. Jeg pleier aldri ha vondt. Nå lurer jeg på om jeg skal teste i morgen tidlig? Eller er det for tidlig? Åh, liker ikke denne spenninga! Skulle helst bare fått vite det nå med en gang jeg!=) Testet forresten negativt på lørdag... Er bare så redd for å bli skuffa ettersom jeg for en uke siden følte som om en spire festet seg og brystene reagerte... Håper på svar! Ha en fin kveld=)
Makko med to små gutter Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Da er vi to... Orker ikke å teste jeg, venter noen dager å ser om det skjer noe...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Hadde jeg vært deg så hadde jeg testet i morgen, jeg klarer ikke å ikke vite. Det skal jo være ganske sikkert når man er en dag over. Blir den neg er det jo bare å teste igjen om noen dager hvis tanta ikke dukker opp. Kan jo hende at murringene og de ømme brystene var et tegn på at det festet seg en spire:) Masse lykke til med testingen, håper du er gravid! Hold oss oppdatert!
Høstspire 2011 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Ja, jeg er jo ganske sikker på at det er i dag eller i morgen den uønskede tr "skulle ha kommet" etter mye beregninger på kalenderen her=) Men er bare så redd for å bli skikkelig skuffa ettersom disse mensmurringene og ømme brystene var der akkurat i forhold til når jeg kunne hatt evt. festesmerter. Er veldig skummelt også.. Tenk hvis morgendagen forandrer hele livet vårt=) Jeg vil så gjerne vite!... Tror jeg får manne meg opp og ta en test i morgen etter at sambo har gått på jobb jeg.. Som du sier; blir den negativ, kan jeg jo bare teste om ett par dager dersom tr ikke kommer.. Har jo tross alt 4 tester liggende på vent:) Tusen takk! Redd det blir vanskelig å sovne i natt...
Høstspire 2011 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Hei Makko_7pp:) Har du hatt negativ test? Når? Tror, med min utolmodighet, at jeg må teste i morgen... Kan ikke du også, så blir vi to? Trenger sikkert noen å snakke med i morgen uansett resultat...
Blacktower Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Har det sånn jeg også. Ikm i morra. Har hatt mensmurringer siden torsdag forrige uke + en liten brunlig utflod på torsdag. Er så spent...! Har ingen tester liggende så må pent vente noen dager med å teste.
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Har ikm onsdag eller torsdag jeg.. Skal prøve å vente med å teste til torsdags morgen, men vet ikke helt om jeg klarer å vente. Er litt redd for at TR dukker opp i morgen. Lykke til med testinga jenter!! Vi får holde hverandre oppdaterte vi som har ikm i disse dagene. =)
KaWi Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Da er vi fler som ikke våger å teste seg... Jeg er to tre dager på "overtid" og føler meg varierende gravid... Har kjøpt testen, og nå ligger den og ser "stygt" på meg Vet at jeg kommer til å bli utrolig skuffet hvis den er negativ. Sier bare til sambo at akkurat nå(!) er vi i baby-bransjen Håper at spiren sitter hos deg, og hold oss underrettet alle sammen!! Ha en fin dag, jenter
Høstspire 2011 Skrevet 14. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2007 Huff, (etter mine beregninger) 2 dager over IKM og negativ test... Ikke et lite snev av en lyslys positiv strek:( Føler så veldig at mensen er rett rundt hjørnet.... Går det an å likevel være gravid selv om man tester negativt etter IKM?
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Ingen tegn til TR her i dag.. er på dag 30 i syklusen, og har ikke hatt sykluser på mer enn 30 dager tidligere. (Har hatt alt fra 23 - 30 d). Så kjenner jo at håpet stiger her nå! Klarer nok ikke å vente lenger enn til i morgen med å teste. Noen som har testet i dag? Eller som skal være med å teste i morgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå