Gå til innhold

Har dere navnet klart til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så fall, kan jeg spørre hva han/hun skal hete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo har ikke helt godkjent det, men jeg har bestemt at snuppa 80% sikkert skal hete Sara(h) :o)

Skrevet

Nesten 100 % sikker på at gutten vår skal hete Thorgrim, har en liten Eirik fra før:)

Skrevet

Ganske sikker på at det blir Nikolai. Snakket om det lenge. Vi har Kevin fra før.

Skrevet

Etter jeg klarte å overtale sambo til å tenke på navn FØR ungen er født(han mente det ikke hastet før et par uker etter fødsel, jeg fikk spader, og dermed viljen min...;) ,har vi et par alternativer. Håper vi kan bli enige etter 3D ultralyd, da vi får se fjeset hennes:)

Skrevet

Det blir nok Jaran/Jarand her. Hvordan syns dere vi skal skrive det?

Skrevet

Snuppa her skal hete Emma!!!!

Skrevet

Gjert som Vildes sønn........................

Skrevet

Gjert, Nei skal ikke hete det............. det var bare tull..... Vi har tenkt på Gabriel, det synes vi er fint, men er ikke helt bestemmt enda.......

Skrevet

Vi har vel bestem oss for Andrea, storebror heter Jacob og storesøster Maria.

Skrevet

Synes Jaran er best :o)

Til deg lenger opp her....Thorgrim er kjempetøft! Vurderte dette selv, men da Torgrim :o)

Vi venter ei Vårin her :o)

Skrevet

Vår hjerteknuser skal hete Angelina;-D

Skrevet

Det blir enten Synne eller Lavrans..

vet ikke om det er jente eller gutt enda

Skrevet

Vist jeg en gang får barn har jeg mange og velge mellom..men har seff noen favoritter da ;-)

Jente :

Ava leonora

Gabriella

Sarah

Hannah

Amalie

Savannah

Gutt :

Kasper

Gabriell

Noah

Skrevet

Må si at Jaran er nydelig (til deg der oppe) og ser finest ut uten D syns jeg.. Vår lille pike skal hete Ylenia etter mamma som alltid har blitt kalt Ylle ;)

Yvonne / Ylle :)

Skrevet

sambo brøt ut her om dagen "ja men det blir jo en liten Nathalie jo" da vi satt å diskuterte vilket kjønn vi tror det kommer til å bli, så da var vist det bestemt da=)

men siden vi ikke vet hva det blir kan det jo hende det blir en gutt også å da er vi ikke helt enige, men det bikker mot joachim eller michael=)

Skrevet

Jenta vår skal hete Ava Linnea:)

(hvis ikke det viser seg at hun ikke passer til å hete det når vi ser henne da.. hehe;) )

Skrevet

Det ligger antagelig en liten Jonatan eller Oda i magen min.

Skrevet

Tror kanskje det blir Jakob viss det blir gutt, Ellinor eller Tora viss det blir jente. Vet ikke helt om mannen blir med på Ellinor, Tora tror jeg han syns er greit siden det er oppkalling.

Skrevet

Vi venter på Oda Emilie

Skrevet

Her har vi ikke greid å bestemme oss, men har et par favoritter da:

Vetle

Preben

Adrian

Markus

Jentenavnet hadde vi klart, June Nathalie, men det kommer nok en lite gutt:)

Skrevet

Hei 2.guttimagen :o) 5.mars 2008,

Må si å grim betyder styg på dansk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...