Gå til innhold

Anyone?!;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt oss på hytta en eller annen kommende helg..og turen din tar ca 2 timer! Og vet at småttisser ikke skal sitte mer enn en time sammenhengende..hvor lang pause må vi ha når vi stopper halvveis før vi kan dra videre??!

Og går det greit å sende med mme til barnepasserne/overnatting? At snella får det når ho skal passes av andre?

For jeg har kun nok melk til henne og amming! Klarer ikke å pumpe serru...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

vi bor 2 timer fra klinikken og når vi reiste hjem fra kk sa de aat så lenge babbyen sov så kunne vi bare kjøre rett hjem ,vi stoppet halveis å så på babyen men kjørte hjem uten å ta mini ut av setet:-)

klart du kan sende med mme til passerene men se at hun liker det først og at hun vil ta flasken

lykke til

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor stor din lille er, men ville stoppet halvveis og fått strukket litt på babyen, kanskje 20 min. e.l?

Mme er jo kjekt å gi til barnepass, det, men hvis den ikke er vant med smaken er det kanskje lurt å gi det noen ganger først sånn at den kjenner igjen smaken på det (og flaska..)

Jeg fullammer en på 8 uker, men han får litt flaske med mme et par ganger i uka slik at an skal kjenne igjen og huske det, i tilfelle jeg skal bort/ut og trenger barnepass,

Skrevet

hm hvor gammel er ungen? har hørt ca 5 min pause hvert 30 min men aaaaner ikke om det stemmer. har hun fått erstatning før?? ser jo ikke noe problem i at hun skal få det.. men du bør ha malt ekstrakt i erstatningen. hvis ikke kan hun bli hard i magen. guttten min har bare fått erstatning fra han var 6 uker pga at jeg hadde for lite melk og pga at han hadde kolikk og tålte ikke melka mi og det har gått kjempe fint. vi har kjøpt NAN HA1 på apoteket.

Skrevet

Helsesøstera "vår" sier at så lenge babyen sover så er det bare å kjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...