grå :) Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 var en tur til mine foreldre og fant ut at vi skulle stikke over grensa en tur. var på både nordbysenteret og eurocash (eller hva det nå heter). fikk tak i to fine halssmykker til langt under hundrelappen ( to venninner fiksa der), lego til halv pris (to nevøer fiksa der), månesandsett ( noen av barnas venner og adventskalendere), dyrefigurer til under norsk pris og masse annet smått til adventskalendere til en grei penge. føler at vi er kommet godt i gang nå ja:) har i tillegg hamstra litt sånn etterhvert elelrs i året så nå kan jeg roe cella framover og bare ta det pø om pø
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Ja, sant det er deilig? Jeg har handlet leker på salg siden i sommer, så jeg har masse skikkelige leker på lager. Altså, leker som har kostet 3-400 kr har jeg fått for 100-200 kr. Det er gøy!! Er ferdig med nesten alle tantebarn og barna til venninnene mine. Har også handlet en del innimellom til de voksne, så jeg er nesten ferdig med alle julepresangene! )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Ja, det er digg følelse Veldig kjekt å begynne tidlig, så man slipper de megautgiftene i desember. Har selv handlet litt nå og da fra i sommer og til nå, Har kjøpt til halvparten sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå