Gå til innhold

Fritz Moen saken...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gråter hevr gang jeg ser tv-klippet hvor han tørker tårene! Har så lyst til å gi han en klem...Stakkars stakkars mann!

 

-hormonella-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok litt sent ute.. mannen er død.

 

-Tragisk sak uansett!

Skrevet

Jeg vet, det er derfor det er så trist:)

Skrevet

Jeg er helt ening, å jeg er ikke gravid en gang så kan ikke skylde på hormonene. Syns så synd på den mannen, stakkars stakkars mann.

Skrevet

Har jobbet der han bodde og hatt mange stunder med han og er så glad for han er uskyldig!!!!!!!!!! Bare så synd at han ikke fikk oppleve å bli helt renvasket før han døde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...