chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har skrevet et dikt til min aller beste venn... Men er litt nærvøs for om det er "bra" nok... noen meninger?? My closest friend you are to me, as good as a friend could ever be. You are always there, in good times and in bad, you dry my tears whenever i`m sad Your love and your kindness will be keept in my heart, even though distance may keep us apart. I wish you the best of what life can bring, and with that i give you my most valuable thing. My heart and my friendship i give to you, and the words that i tell you are deeply true. Please take my hand and walk by me, and when we look back we can see.... Our friendship get`s closer every step of the way, and please belive me when i say: My closest friend you are to me, as good as a friend could ever be.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Oi.. Har du skrevet det?? Kjempe fint!! Hadde blitt kjempe rørt om jeg hadde fått noe sånn av en venn.
Brummeline3barnsmor Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 syns d var kjempefint jeg!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Tuuusen takk begge to, har skrevet mange dikt men er aldri sikker nok på meg selv til å gi dem bort liksom, men hun er jo noe helt spesielt for meg og vil gi henne noe som viser det=) Jo jeg har skrevet det selv..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå