Gå til innhold

homofobi er jo komisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor bry seg om noen er homofile? jeg hadde nok satt ned foten selv dersom noen skulle ha meg og alle andre til å bli det, men bryr meg ikke om de har lyst til å være det selv. har ikke noe verken for eller imot, akkurat som alle andre par jeg ikke kjenner. synes det er litt rart nesten, at det er så mye fordommer mot homofili.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Homofili er ikke noe man "har lyst til/ikke lyst til" å være! Enten er man de, eller så er man det ikke! Høres litt ut som om du har noen fordommer med tanke på formuleringen her??

Skrevet

da har du missforstått, eller så har jeg formulert meg feil, for jeg har så absolutt ingen fordommer mot homofili :-)

det var bare ment som et spørsmål, hvorfor så mange setter seg imot hva slags partner et annet menneske lever med, når det forholdet ikke angår dem..

håper du skjønte nå :-)

Skrevet

er vel ikke sikkert de som er homofile synes at homofobi er så inn i hampen komisk akkurat...

Skrevet

Som sagt over her, kanskje ikke så komisk for homofile. Men Homofober er i hvert fall patetiske. Akkurat som det er patetisk å være rasist eller i det hele tatt ikke like/være redd for en gruppe mennesker fordi de er annerledes enn det du er vant til å se, eller ønsker å se.

Jeg lurer litt på hva det er man er redd for, jeg. Tror homofobe at bare fordi noen er homofil, så kommer de å tar deg i rævva mot din vilje, liksom? Da er det, i så fall, ikke homofile, men sædlighetsforbrytere man skal redde sin opmerksomhet mot.

Skrevet

Oi: rette sin oppmerksomhet mot. Beklager.

Skrevet

Mange velger å bli homo eller lesbisk fordi de tror det er kult og trendy

Skrevet

For en påstand! Mener du det?

Skrevet

huffda, skal trå varsomt med ordbruken her gitt.

komisk er det ikke, var bare ett snilt ord for at det er veldig teit.

Skrevet

nei anonym, det gjør man ikke. som sagt over, man velger ikke hvilken legning man skal ha, det er jo bare som det er..

merkelig at du tror det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...