Gå til innhold

Må de lage sånne triste program da.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Snufs*

Ser på Jakten på kjærligheten... Og den søte pusen da.. Huff.. Så trist.... Stakkars mann.... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også KYSSA han Rigmor:) :) :) Jeg heier på de to! De er så herlige!!!

JUBLE JUBLE!!

Skrevet

Hæææ? Kyssa han Rigmor? Fikk ikke med meg det jeg. Må ha vært da lillegutt våkna og måtte på do - typisk....

Skrevet

De viste et lite klipp for neste episode:) jeg skvatt skikkelig! he he!

Håper de holder sammen:) h aha, jeg er skikkelig engasjert i tv for tiden.. herlighet!

Skrevet

Uff ja grein så fært her jeg når dem måtte avlive pusen...SNUFS...

Skrevet

Åååå. ja jeg grein også som bare det. Satt hjemme alene i sofaen og snufset høylytt. Jeezuz Christ hvilke hormoner som herjer om dagen. Blir trist bare av en litt dårlig værmelding....

Skrevet

Hehe... Hadde nok tutet selv om jeg ikke hadde vært gravid også jeg da.. Syns sånn er så trist... For jeg vet så godt hvilket forhold man får til dyr.....

Snufs.. Og da de skulle begrave den da... :´(

Skrevet

Var trist med Rasmus ja,tårene trillet da de måtte avlive han.Men kysset derimot var ganske morsomt,så ut som det var en stund siden sist...knot,knot:)Men de er søte da:)

Skrevet

Hvem måtte reise hjem i går? Fikk ikke sett det...

Skrevet

jeg også grein i går når jeg så på det programmet når han måtte avlive pusen :(

det var hun lyse som måtte reise hjem i går hun til Svein

og jeg også så at rigmor og svein kyssa hehe det var det mest klønete kysse jeg har sett......skulle tro det var første kysset for begge jo :))

Skrevet

Jeg måtte le av grininga, han Svein er alltid så dramatisk! Men for et kyss som kommer om en uke - ha ha ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...