Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 *Snufs* Ser på Jakten på kjærligheten... Og den søte pusen da.. Huff.. Så trist.... Stakkars mann.... :-/
kokosyklus Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Også KYSSA han Rigmor:) :) Jeg heier på de to! De er så herlige!!! JUBLE JUBLE!!
Maigullet Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Hæææ? Kyssa han Rigmor? Fikk ikke med meg det jeg. Må ha vært da lillegutt våkna og måtte på do - typisk....
kokosyklus Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 De viste et lite klipp for neste episode:) jeg skvatt skikkelig! he he! Håper de holder sammen:) h aha, jeg er skikkelig engasjert i tv for tiden.. herlighet!
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Uff ja grein så fært her jeg når dem måtte avlive pusen...SNUFS...
klumpen og gullet Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Åååå. ja jeg grein også som bare det. Satt hjemme alene i sofaen og snufset høylytt. Jeezuz Christ hvilke hormoner som herjer om dagen. Blir trist bare av en litt dårlig værmelding....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 Hehe... Hadde nok tutet selv om jeg ikke hadde vært gravid også jeg da.. Syns sånn er så trist... For jeg vet så godt hvilket forhold man får til dyr..... Snufs.. Og da de skulle begrave den da... :´(
$ilje Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Var trist med Rasmus ja,tårene trillet da de måtte avlive han.Men kysset derimot var ganske morsomt,så ut som det var en stund siden sist...knot,knot:)Men de er søte da:)
2gulljenter + 1 gullgutt Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Hvem måtte reise hjem i går? Fikk ikke sett det...
pandabjørn Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 jeg også grein i går når jeg så på det programmet når han måtte avlive pusen det var hun lyse som måtte reise hjem i går hun til Svein og jeg også så at rigmor og svein kyssa hehe det var det mest klønete kysse jeg har sett......skulle tro det var første kysset for begge jo )
Thea-81 Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Jeg måtte le av grininga, han Svein er alltid så dramatisk! Men for et kyss som kommer om en uke - ha ha ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå