Gå til innhold

Åååååå, nei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, skal ingenting gå min vei??

Hehe (ja kan ikke annet enn å le), kjempe lykkelig bestilte jeg mitt maxi cosi sete med easyfix base og pose på pingpong søndag!! Fikk jo en kjempe bra pris på det, kom til å spare over 1000kr på det!! Men sukk, den gang ei... Fikk i går kveld mail fra pingpong der følgende sto:

"expected shipping date: middle of January"

HALLO???

Det kan de jo ikke bare si sånn plutselig, hva med å opplyse om det på siden der jeg leste om stolen??? Det er visstnok 2008 modellen jeg har bestilt, klarer ikke å finne om de har 2007 stolen inn lenger heller..!!

Jeg har jo termin 17.januar, kan jo ikke gå og vente på en stol som kanskje ikke kommer før etter babyen har kommet!! Isj... Kommer meg jo ikke en gang hjem fra sykehuset da!! Hehe...

Fikk jo ekstra rabatt siden jeg forhåndsbetalte, så pengene har alt blitt trukket fra kontoen min. Ååå, irriterende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at du har 14 dagers angrerett!! Ta med kvitteringen i butikken, og be de om å få tilbake pengene dine, og kjøp et annet sted?

Skrevet

Så fryktelig irriterende da:(

MEn om det er akkurat det setet du ønsker går det sikkert an å få leigt et sete midlertidig en eller annen plass dersom setet ikke skulle være kommet til barnets hjemkomst:) kanskje noen du kjenner har et som de kan låne bort?

Skrevet

Det blir vel kanskje litt vanskelig siden dette er en tysk nettbutikk.

Men angreretten vil kanskje gjelde

Skrevet

Pingpong er jo en tysk nettbutikk..... Så vet ikke hvordan det ligger an med angrefrist da?

Har sendt de mail og forklar situasjonen da! Håper jeg får svar i morgen!!

Er det setet jeg vil ha, men kan jo godt ta det i en annen farge (en av 2007 modellene)... Bare jeg får det før jul!! Hehe...

Har jo bare 9 uker igjen til termin, og midt i de ukene kommer jo jula og da er jo alt stengt! Begynner å stresse litt for å få alt klart!!

Skrevet

Du det ordner seg. Gå på babyshop og lei et sete der. Det koster ikke så mye å leie. Man betaler et depositum først også betaler man for leietiden når man leverer inn setet. Kan bruke leiesetet til du får setet du bestilte vettu :)

Skrevet

Å, takk for gode ord... men hvor finner jeg babyshop da? bor i trøndelag, tror ikke det fins her oppe?

Skrevet

Ser ikke ut til å være noen i Trøndelag. Det var jo dumt. Kanskje det er noen andre barneutstyrsbutikker som leier ut bilseter i nærheten der du bor...

Skrevet

Gå på veikontoret :)

De leier ut seter.

Skrevet

Sukk, ja jeg får sjekke i morgen! Håper jeg får mail fra pingpong der de leverer tilbake pengene, så kan jeg kjøpe stolen hos en annen butikk! :-)

Tusen takk for oppmuntrende ord, jenter!! :-)

Nå skal jeg forsøke å sove litt, god natt!! :-)

Skrevet

Tidligere kunne man også leie på brann stasjoner slik som man kan med redningsvester. Du kan også sjekke med forsikringsselskapet ditt , vet at noen har bilstol leie, men det er vel kanskje for litt lenger preioder...

Skrevet

Vi klarte og bestille to vogner i stedet for en på pingpong. Vi ringte og forklarte problemet, og de ordnet opp med en gang. Men nå hadde ikke vi forhåndsbetalt da, men jeg er sikker på at det ordner seg :-)

Skrevet

Har du sjekket med banken din? I min bank så får vi leie barnesete gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...