Gå til innhold

Da var Milla i seng...enn så lenge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver noe nytt i kveld, å legge henne tidlig....hun har aldri pleid å legge seg før meg og jeg får henne ikke til å sovne før i tolv-tiden. I går natt fikk jeg henne til å sovne i bagen sin etter endel gråting og sutring, og bestemte meg for at jeg skulle begynne med nye rutiner i kveld - etter kveldsstellet kl åtte var det pupp på sengekanten og rett i seng.

Hun pleier jo vanligvis ikke sove på denne tiden, så var spent på hvordan det kom til å gå...etter en halvtime på puppene fikk jeg opp et par gode raper på henne og prøvde å legge henne ned i bagen sin. Da begynte hun å sutte på fingrene sine som en gal, så jeg tok henne opp igjen. Er jo vanskelig å vite når hun er mett.

La meg ned i sengen vår med henne og ammet henne til hun sovnet - og det tok ikke mange minuttene. Så nå ligger hun i sengen vår og sover...ikke helt det som var planen, men bedre enn å ha henne våken til midnatt! Hun er jo ikke vant til å sove på denne tiden, så jeg får gjøre det sånn i første omgang.

Så blir det spennende å se hvordan fortsettelsen blir...kryss fingrene for oss da:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott .. Det blir spennende for dere.

Krysser ihvertfall fingre og tær ! :-)

Skrevet

Takk:o))) Får virkelig håpe det snur litt nå, ja....men som mamma sa, det er jo jeg som har fått henne inn i de dumme rutinene hun har nå, så da er det jeg som må snu de også;o)

Skrevet

Kloke ord fra mor !

Synes du er flink jeg :-)

Skrevet

Krysser fingrene!!

Er jo i den alderen det begynner å bli mulig å flytte litt på kvelden og få litt rutiner.

Begge mine var i seng kl 20 hver kveld da de var 3 mnd. Flyttet det videre til 19 (minstemann på 10 mnd er nå umulig å holde våken lenger enn til 18, men det er en annen historie...)

Skrevet

Mine fingre er hvertfall krysset. Har jo fulgt dere en stund nå(gamle nicket mitt var maria lykkelig). Må bare si at jeg beundrer tålmodigheten din og måten du takler dette søvnproblemet på;) Du er en god mor Rutletutt;)

Skrevet

Takk, det betyr faktisk endel å høre det fra andre:o)

Skrevet

Heisann vennen, lurte på hvor det var blitt av deg;o)

Tusen takk for gode ord*snufs*:o)

Skrevet

Ja, jeg måtte jo begynne en gang...håper bare det går rette veien. Er jo klar over at det kan ta litt tid, men det er jeg forberedt på.

Skrevet

...og der våknet hun....:o(

Skrevet

Jeg skrev en pm til deg da jeg byttet nick, men kanskje du ikke fikk den??

Åssen går det ellers?? I dag kom serviettene vi skal ha til dåpen;) Gleder oss. De var jo sååååå søte;)

Skrevet

Slenger meg på de andre her jeg og.. Beundrer din tålmodighet vennen.

Men, trøsten er jo at det ikke varer evig, og at man glemmer med tiden.

Har pappa prøvd å legge henne å gi flaske da? Eller tar hun bare pupp?

Jeg får jo ikke fullrost lammeskinn godt nok. Theodor tok aldri smokken, så lammeskinnet ble og er hans trøst. Hver gang han ble lagt der roet han seg, det ble etterhvert en god trygghet for ham.

Nå har du sikkert prøvd alt dette her, men slengte det med allikevel:-p

Hold ut vennen, snart retter det seg i marsjen..

God klem

Skrevet

Hun våknet etter en halvtime, da gikk jeg opp igjen og puppet henne i søvn...er jo meningen å slippe det også med tiden...men en ting av gangen;o)

Hun tar ikke flaske og ikke smokk, så det er litt av en utfordring å få henne til å roe seg...Tobias tok jo smokk, så da var det litt lettere.

Hun ligger på lammeskinn og har koseklut (sånn gassklut som er vasket myk og som jeg har hatt inntil meg som lukter av meg...) - sen kosekluten ser det allerede nå ut som om hun liker å ha hos seg når hun skal sove.

Hun sovnet ganske greit igjen nå da, men det er jo ikke så rart når jeg lå og ammet henne...men en ting av gangen - det får bare ta den tiden det trenger dette her.

Takk for klemmen, Twintipp:o)

Klem tilbake til deg

Skrevet

Ikke verst at hun sovnet igjen da!!:-))

Kanskje det blir bedre når hun får i seg litt grøt osv. etterhvert også..

Men, som du sier, en ting av gangen.

Tar av meg hatten for motet ditt, jeg blir umenneskelig om jeg får lite søvn..

Hehe, tenk at jeg ikke husker engang hvordan Theodor sov når han var så liten.. SÅ man glemmer med tiden.

Hold motet oppe vennen, du er jo et steg i riktig retning nå da:o))

Koos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...