novembermammatil3 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Vi kjøpte nytt hus i paril i år. Vi har hatt noen få spørrsmål ang huset og har da tatt kontakt med tidligere huseiere. Han som eide før er elektrikker og vi har et avangsert datastyrt trøm her i huset.Veldig få elektrikkere som har kopetanse på dette området. Vi har en utleieleilighet som har samme koblingsboks som oss når det gjeller brannalarmen her i huset.(seiekoblet)Den fungerer ikke nede,bare uler oppe hos oss.Jeg ringte en vennlig samtale for å høre om han viste hva årsaken kunne være.Men han bare avfeide meg og var forbanna fordi de hadde solgt huset og det var ikke dems problem.Halloo sier jeg.Det var da de som har bygd og innstallert strøm i huset,selvfølgelig spørr vi dem.Er det så galt?? Mente vi maset!Vi har solgt vårt gamle hus,og de nye huseierene der har ringt oss,men vi svarer da!! Vi har jo tross alt bodd der oi 6 år og veit alt om huset.Jeg blir bare såååå sint.Merker hormonene er i farta her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå