Gå til innhold

Jippi!!! Da har jeg fått KS datoen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste skår i gleden er at jeg nok kommer til å være på Riksen julaften :-(

Men da er jeg ihvertfall mamma på julaften om ikke annet :-)

Datoen ble 21 desember, så det er 38 dager igjen til min jul begynner!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattulerer så mye med verdens beste julegave da;-)

Når har du egentlig termin?

Masse lykke til og kose deg masse denne siste tid med magen;-)

Skrevet

Juhu,frøkna! Sier som jeg sa til deg istad; Dem sender deg hjem til julaften,for du kommer til å være i kjempeform kjapt etter,sådetså! :-)

*smask*

Skrevet

termin 13 januar? OI da er jo det 3 uker og 3 dager før termin jo!!!!

det var lenge før....

Skrevet

Tusen takk :-) Håper du har rett elli!!!

Nicki!

Ja jeg vet, men det skulle være 2-3 uker før, forrige gang var det 4 uker før. Men de vil jo helst slippe å ta KS i jula kan du si :-)

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du har fått innvilget KS?

Skrevet

Å så kjekt da!

Men dersom du er i like god form som jeg var etter mitt ks for 2 år siden så får du nok feira julaften hjemme! Dro fra barsel 3.dagen og fikk tatt stinga på dag 5...

Skrevet

Ja det kan du. Fordi jeg har en dødfødsel og et risiko svangerskap bak meg. Jeg danner blodplate antistoffer mot barna, som gjør at de har økt blødningstendens. Å det er fare for hjerneblødning. Derfor mener de at KS er mest skånsomt for babyen :-)

Skrevet

Knætta & Knøttet & Spira =0)

Jeg håper det, for det er min jul til å ha sønnen min på 5år i år ! Å før han visste at vi skulle ha baby (før jeg ble gravid) Så sa han at han ønsket seg en lillebror eller lillesøster til jul! Så det hadde vært opptimalt synes jeg :-D

Skrevet

Så koselig:o)

Jeg skal ha min baby på torsdag juhu:o)

Lykke til

Skrevet

Jeg skal også ha ks 21 desember!!!!!!!! Hadde ks med første mann på en fredag, og var hjeme mandag.. Satser på det denne gangen også!! Vil veldig gjerne feire jul med sønnen min på halvannet år!

Skrevet

KS 21.des jeg også!!!,

er nok forberedt på en jul på SUS (Stavanger), (+bursdag 25.des...)

Jeg har flere terminer å forholde meg til: 25.des fra uke 14, og 31.des fra uke 22 (er den som står i papirene dessverre). Ingen av de er optimale, og min gynekolog sier at min termin er nærmere 27.des, så det vil si KS 6 dager før for min del (menstermin 23.des!!!...).

De fleste reiser hjem etter 5 dager, har jeg observert, men også noen etter 3 dager, men det kommer jo helt ann på formen og slikt. Jeg skulle gjerne hatt KS et par dager før, har veldig lyst til å feire julen med min 6-årige datter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...