Angelina Jolie Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Skal dit på middag på søndag. Men er det sånn at man må pynte seg der eller holder det med å være litt vanlig pent kledd?
2. April Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Kinesisk, vekdig bra (var for et pa år siden i alle fall. Vanlig pent kledd holder nok?
MissAntrop Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Vanlig pent kledd holder fint. Ihvertfall det jeg har vært når jeg har vært der. Nydelig mat - gled deg
¤ my precious ¤ Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Dinner er en kinesisk restaurant som er "litt finere", med veldig god mat :-) Det holder å kle seg normalt-pent :-) http://www.bocata.as/dinner/
Mom2Two Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Yum yum yum!!! En av mine absolutte favoritter!!! Nydelig kinesisk mat. Trenger ikke overpynte. Holde med normalt pene klær. Gled deg!
Angelina Jolie Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 Selger de bare kinesisk mat der? Er ikke så glad i det men.
Mom2Two Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Det er ikke sånn "junk kinesisk", men mye fra sezhuan kjøkkenet. Det er ikke sånn du tenker på som typisk kinesisk, hvis du mener sursøte sauser, fritert mat osv. De har vel annen asisatisk mat også. Prøv den stekte anden som kommer med slike tynne tyne "pannekaker" grønnsaker og saus.. Yuuuuuuuuum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå