Gå til innhold

Beskjedenhet er en dyd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men siden nå jeg ikke alltid er det dydsmønsteret....

Vet dere hva???

JEG HAR BURSDAG I DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har rukket å bli enda litt mer moden til festen fredag (og da husker jeg faktisk at det er Trollet sin tur til å ha dag).

Har hatt en kjempefin dag. Skulket jobb halve dagen og vært på shopping. Gummismannen har bladd opp kortet sitt og jeg kan dermed sprade rundt i nye kule støvletter til fredagen ;-) Når jeg tenker meg om så har det vært alt for lite prat om støvletter, trange jeans, rumper og royaliteter som opptakt til festen denne gang...?

Hilsen den oppmerksomhetstrengende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

***GRATULERER MED DAGEN****

Håber du har en fantastisk dag med nye, kule støvletter :-)

*bursdagsklem*

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!

He he, alltid like greit å gi beskjed selv...

Faktum er at jeg akkurat har lagt inn en bursdaghilsen til deg på Fjesboka, uten å sjekke her inne først :)

Flere bursdagsklemmer sendes herved!

Gleder meg til å treffe deg og de kule støvlettene på fredag :)

Skrevet

Takk, takk ;-)

Trodde jeg hadde greid å rope så høyt at du hørte det helt inn på fjesboka, jeg da...

Både jeg og støvlettene gleder oss til fredag. "MÅ" jo ut med jobben først, men kontakter dere så snart jeg kjenner at jeg går over fra fredagspilshumør til tid for strawberry daquries ;-)

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!!!

Selvfølgelig har du bursdag i dag - det er jo et år siden sist:-))

Og du, ang støvletter og tighte jeans.........min rumpe ser ut som en hengemyr og er svært lite sexy og royal;-))) Men det er kanskje øyet som ser eller............

Skrevet

Gratulerer med dagen og bootsa.

Trenger ikke være beskjeden her, det er det ingen andre som er =0)

Skrevet

Snakk for deg selv MSB;-))

Jeg er såååå beskjeden ivaffal!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen som var igår! !!

(Har dårlig samvittighet for at jeg glemte å si det igår..Håper du tilgir meg?)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått, Gummelillan!

:o)

Skrevet

Ja, filler`n.... Når jeg tenker meg om så er jo du en av de beskjedne her.

Jeg mente ikke å dra alle over en kam.

Håper ikke jeg har gjort deg ennå mer innesluttet og beskjeden.=0)

Skrevet

He, he, ser at gratulasjonene strømmer inn bare man roper høyt nok... ;-)

Hadde en fin, fin dag. Er ikke like viggo venneløs som innlegget kunne tyde på, så alt i alt en veldig bra dag med mye hyggelig oppmerksomhet.

En lei forkjølelse prøvde å legge en demper på det hele og får det til å kjennes ut som om jeg er nærmere 90, men... Satser på at formkurven stiger mot fredagen. Har vært sånn siden sist fredag (som også var fuktig) så mulig ut på byen ikke er det rette nå, men pytt. Kanskje jeg skulle gå for et antrekk fra Janus... Vet dere om Prinsesseullen finnes i str. gammel dame, eller ;-))))))))

Skrevet

Hm.... Får tenke litt på den, ja.....

He, he, nei, helt ærlig så synes jeg det er deilig at noen som fremstår som hun har full kontroll på alt hele tiden, faktisk kan glemme noe også ;-) Og så har jeg jo fått blomst også da, så du har nok fortsatt noen igjen før kvoten er brukt opp ;-)))

Skrevet

Tjaaaa.........ikke godt å si;-))

Skrevet

Ja det gjør det. Men bare den hele dressen. Mulig det finnes en sånn klaff bak, så du slipper å ta av alt for å gjøre ditt "kontorarbeide"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...