Gjest Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 det ene øyet og jeg lurer på hva dette kan være?Han er 2 og et halvt år og har hatt en myk kul under det ene øyet siden lørdag.Tenkte å la en lege se på det hvis det ikke går bort.Han hadde litt værk i øynene i helga,men d har gitt seg..Har aldri sett dette før og lurer på hva d kan være?Noen som har opplevd dette?Har d gått bort av seg selv i tilfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå