PrettyPink Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Høres litt merkelig ut siden jeg venter nr. 3. Men ingen svangerskap er like. Denne gangen skulle jeg hat mens 2. november, men det kom i 1 dag og forsvant for godt. Testet positivt en uke senere. Men forrige mnd når jeg hadde mensen kom den også i 1 dag for så å bli borte, men da kom den tilbake etter noen dager. Kan der være mulig at jeg var gravid da også, eller er den kun nå som teller. Hvordan kan jeg finne ut av dette??
Gjest Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg tror jeg ville snakket med legen min om dette og fått en henvisning til tidlig ultralyd. Jeg var også usikker ettersom den siste menstruasjonen min bare varte en-to dager, legen min sendte en henvisning og jeg fikk komme på ultralyd dagen etter.
Athina' Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Eneste måten å finne ut av det på er å bestille time til lege så han får ta en GU, for så å eventuelt henvise deg til tidlig ul :-) Man kan jo også ta det privat men det koster selvsagt.
PrettyPink Skrevet 13. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2007 Skal til legen den 30. november. Får nevne det for han da. Er spent.Har nemlig lagt på meg litt mye synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå