Nickey Mouse Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 (vet ikke om det er en tråd på det?..) SÅ noen Top Model i går? Hvor Jan Thomas sier til hun ene jenta at hun ikke måtte finne på å amme når hun fikk barn. Da ødela hun bare puppene sine! Mange gode grunner for ikke å amme, men for meg er ikke det å "ødelegge" puppene en god grunn! Syntes egentlig de kunne klippet bort den kommentaren mtp holdninger til amming etc?
Monajenten Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg skrev en tråd om dette i går. Jeg syns det var en utrolig drøy kommentar, og det var lett å se at hun Ivana reagerte også. Enig med at de burde klippet det bort.
EnUndreneMor Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 lå ute en tråd om det samme i går;)
☆Anonymia☆ Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 det der var så jævla teit sagt,at jeg har ikke ord.. herregud for en forbanna idiot av en mann.. eller.."mann"
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Tror ammepresset i Norge er stort nok til at norske kvinner i hovedsak gidder å høre på dette. Men, tullete å si det. Hehe, menmen..
strekkmerketrollet Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 SA HAN DET??! herregud så ikke det i går jeg... er han helt idiot eller? I hvilken sammenheng fikk han seg ti å si noe sånnt da??
Nickey Mouse Skrevet 13. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2007 Ok, tenkte det lå ute en tråd på det, men i jungelen her... Den kommentaren satt meg litt ut bare. Er vel det eneste jeg faktisk husker fra det programmet lenger enn 10 sec...
Luans mamma Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Ja, fy faen! Jeg ble skikkelig provosert. "Du må ikke finne på å amme.Pump heller melka ut og gi på flaske.Ikke noe vits i å ødelegge det Gud har gitt deg..." Men det sier jo kanskje litt om hvor overfladisk han er som person da. En skikkelig jålekopp...
Luans mamma Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Han kommenterte Ivannas flotte former da hun skulle fotograferes i bikini. Og da kom han med den kommentaren jeg har skrevet...
flashdancepants Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Mannen er jo helt ute, synes jeg da. Kan liksom ikke se for meg at han kunne påvirke noen til å gjøre eller ikke gjøre noe som helst. I min verden iallfall
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 sa mannen som er homo og sikker ønsker seg pupper! teit. han forduger jo kvinne kroppen men jeg synes det var helt sykt av han å si dette på tv.. det velger folk selv og gud har også gitt noen gaven til å få barn og amme det!
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 Fin kropp, eller verdens nydeligste barn? Ikke vanskelig for meg å velge iallefall. Legger ut denne linken igjen http://theshapeofamother.com/. Vær stolte av kroppen deres!
Tibra Skrevet 13. november 2007 #13 Skrevet 13. november 2007 Haha.. bare et blikk på den fyren får meg til å drite en lang i hva han måtte mene eller si (men synd at kanskje modellspirene bryr seg En fjern, overfladisk dust av en mann som kanskje lider av puppemisunnelse!!!
Nickey Mouse Skrevet 13. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. november 2007 Jepp, han er ikke en jeg ville tatt i mot råd fra angående noe annet enn sminke... Men det sitter nok helt sikkert noen andre rundt om som forguder fyren (av en eller annen grunn jeg har vanskelig med å forstå)
OsloMor Skrevet 13. november 2007 #15 Skrevet 13. november 2007 Ha-ha, at noen gidder å la seg provosere av hva en homo sier om pupper. Kan ikke tro at noen tar det seriøst, mannen har jo bodd 100 år i L.A. som stylist og er i tillegg super-gay, herregud altså. Alle kvinner vet jo at det er mens man går gravid puppene går åt skogen, ikke under ammingen alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå