Gå til innhold

Pottytrainig pants...

Anbefalte innlegg

Skrevet

No har vi kjøpt sånne pottytraining pants. Men, trudde det var meininga at dei skulle kjennes våte ut når det kom noke i dei...gutten vår reagerer ikkje iallefall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silje reagerte heller ikke på at hun ble våt.. Var bare stas for de var jo så fine...

Skrevet

Samme her. Reagerer ikke i det hele tatt. Bare stas med dem fordi dem er så fine;-)

Skrevet

Snuppa her har hatt de på i dag. Og skal innrømmes at hun syntes de var veldig fine. Men hun har også sagt ifra at hun måtte tisse og har nesten ikke tisset i bleia i hele tatt i dag.

Pleier vanligvis kun å si ifra når hun skal bæsje så dette var nytt for oss iallefall :-)

Flinke lille jenta mi :-)

Skrevet

Joda..han syns dei er fine. Men litt av poenget er jo vekk då..

Skrevet

Hvor har dere kjøpt disse? Jeg har lett overalt! Bor i Bergensområdet.

Skrevet

Kiwi har de her i hvert fall. Skulle tro kiwi hos dere har de og=) Finner du ikke så si ifra så skal jeg sende deg et par så du kan prøve=)

Skrevet

Ja, det var en annen som sa Kiwi her inne en gang, men samboer fant dem ikk på Kiwi-butikken i nærheten av der han jobber i allefall...men det må da være NOEN som selger dem i Bergens-området...ellers skal jeg holde deg til det, *Blueberrypai* ;o))))

Skrevet

Samme her, snuppa brydde seg ikke. Hun syntes derimot at bleiene var kjemefine!! Bare stas å ha de på :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...