Gjest Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 No har vi kjøpt sånne pottytraining pants. Men, trudde det var meininga at dei skulle kjennes våte ut når det kom noke i dei...gutten vår reagerer ikkje iallefall..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Silje reagerte heller ikke på at hun ble våt.. Var bare stas for de var jo så fine...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Samme her. Reagerer ikke i det hele tatt. Bare stas med dem fordi dem er så fine;-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Snuppa her har hatt de på i dag. Og skal innrømmes at hun syntes de var veldig fine. Men hun har også sagt ifra at hun måtte tisse og har nesten ikke tisset i bleia i hele tatt i dag. Pleier vanligvis kun å si ifra når hun skal bæsje så dette var nytt for oss iallefall :-) Flinke lille jenta mi :-)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Joda..han syns dei er fine. Men litt av poenget er jo vekk då..
*Rutletutt* Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Hvor har dere kjøpt disse? Jeg har lett overalt! Bor i Bergensområdet.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Kiwi har de her i hvert fall. Skulle tro kiwi hos dere har de og=) Finner du ikke så si ifra så skal jeg sende deg et par så du kan prøve=)
*Rutletutt* Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Ja, det var en annen som sa Kiwi her inne en gang, men samboer fant dem ikk på Kiwi-butikken i nærheten av der han jobber i allefall...men det må da være NOEN som selger dem i Bergens-området...ellers skal jeg holde deg til det, *Blueberrypai* ;o))))
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Samme her, snuppa brydde seg ikke. Hun syntes derimot at bleiene var kjemefine!! Bare stas å ha de på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå