meg & to små vampyrer Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Når begynte deres barn å spise middag, grøt e.l. med skje selv? Når begynner de med slikt?
INGRID-17/2 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 hehe! Mi begynte med det i dag! Måtte bare se åssen ho klarte det, ho blir snart 9 måneder. Og det ble som jeg regnet med; myyye søl! Men, jeg var godt forberedt med våt klut og kamera! Mange bra bilder da! Men, ikke så mye som kom inn i munnen akkurat.....! Hehe! Nei, seriøst. Jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt. Jeg lurer og på når man kan forvente at de klarer å spise selv...
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Lillegutt har spist med skje lenge.. hunsker ikke hvor gammel han var da han startet med det.. men rundt 15 mnd.. han har elsket å spise med fingra.. og vi har ennå noen dager der ha bruker fingra. jeg tror dette er ganske så forskjellig.. men det er bare å prøve.. så finner dem ut av..det. søl skal det bli han er nå 23 mnd og nekter å spise med skje fordi han vet han kan spise med gaffel! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå