Gå til innhold

Ang vålerengaogdaniel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om henne?

 

Enkelte ganger er hun hyggelig.

Men basic er det just bullshit som kommer fra skriveriene hennes.

She´s silly...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nej, nu blir jag arg!

 

Jeg trenger ikke å synes noe om noen her inne og det synes jeg ikke du trenger heller.

 

Skaff deg et liv!

Skrevet

Hun er ikke helt god!

Leste dere ikke om SM fantasiene da? Jenta er jo knapt 19 og dette var liksom 5 år siden....

 

Yeah right.

Skrevet

Jada, misunnelse er jo alltid forklaringen på alt her inne.

Skrevet

Du er ikke det aller minste misunnelig, eller bitter eller generelt uspiselig, altså? Det er ikke noe slikt? Nesa di vokser.

Skrevet

Hun er 20, og det er mange som har et aktivt sexliv som 15-åring.

Skrevet

Ingen som slipper unna her inne!! Dere er en gjeng med innsnevra, trangsynte bedrevitere hele gjengen!! Har dere virkelig ikke noe annet å ta dere til?! Fy faen å stygge dere er! Tenk å henge ut folk på denne måten! Fysj for noen tragiske mennesker dere er!

Skrevet

Anonym 20:14

 

Hehe, du vet ikke hva du prater om! :)

Synd for deg. Ikke jeg som tror på alt her inne=)

 

 

God bedring.

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...