Gå til innhold

da har jeg slutta å amme.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minimais får kun morraspupp på senga før vi står opp (når hun gidder) - alt annet er kutta ut. Det har vært mer stress enn gagn i det siste for både meg og henne. Nå får hun mme på flaske et par mnd framover til vi kan begynne med kumelk. Det er litt rart at det nå er over for godt.... Kommer nok til å venne meg raskt til det, men akkurat idag har det faktisk vært litt sårt. Ikke fordi det er et nederlag eller noe, men fordi Minimais er den siste ungen min og jeg hadde tenkt å la henne kose seg med puppen så lenge hun ville (innenfor rimelighetens grenser selvsagt). Så for meg å amme minst et halvår til. Men hun vil ikke... så jeg sitter her og er litt småtrist ikveld. Trist på den måten man kan bli når ting ikke helt går som en har planlagt - og fordi en liten del av meg føler at babyen min har avvist meg.

Imorra går det nok bedre med meg igjen, når Minimais våkner og ler høyt av ingenting, og er mer morrafrisk og opplagt enn mamma'n og pappa'n noen gang har vært eller kommer til å bli, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har jeg det på samme måten, men jeg håper på å opprettholde kvelds og morgen ammingen. Men det ligger litt i om snuppa gidder eller ikke.

hadde ikke planer om å slutte dagammingen riktig enda, men når det bare er hyyyyl og skrik, ja da er det like greit å la være. Men kjenner også at det er litt sårt, spesielt siden man ikke hadde planlagt det selv.

Men vi får se det på den lyse siden, vi slipper å avvenne dem :-)

(jeg må kanskje avvenne kvelds og morgenpuppen, men tror ikke det. Hun tar bare morgenpupp til nøds, har jo knapt tid til det, vil jo opp å leke :-)

Skrevet

Skjønner veldig godt at du er trist! Tenker en del på om jeg også må bare gi meg med amming mye tidligere enn planlagt pga en svært travel herremann som har mindre og mindre tid til puppen til mamma.... Ting går ikke alltid som planlagt hele tiden, men vi er så heldige å ha verdens nydeligste barn, sunne og friske!!! :) Herlig! :)

Skrevet

Snuppa er stor vettu, men har jo bare ei mamma! Ta deg et glass vin og kos deg, og så skal du se at det er ei kosejente fortsatt, som står opp i morgen! Hun vil attpåtil la puppa til mamma være i fred :-)

*klems til ping-ping!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...