Luans mamma Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Det ser ut som om pjokken får barneeksem her. Han har masse røde prikker på hver side av magen... Det virker ikke som det klør foreløpig. Jeg lot være å gi ham fruktmos idag (eple og mango) for å se om det var det han reagerer på. Jeg ammer og i tillegg har jeg gitt Havregrøt med ris og hvete (4mnd) og fruktmos (eple og mango-4mnd). Ellers har jeg ikke spist noe som jeg ikke har spist tidligere... Uff, har en katt også, så jeg håper virkelig ikke at han er allergisk mot den... Han har jo ikke vært i kontakt med katten eller kattehår i noe særlig grad. Det ser ikke ut som om det er varmeutslett heller, men jeg håper jo at det bare er det det er da. Noen som har erfaring med dette og som kanskje fant ut om det var noe babyen reagerte på? Vet at det ofte er vanskelig å finne ut årsaken til eksemen, men jeg kan jo håpe... Blir det ikke bedre må jeg vel bare dra til legen.
så var vi 4 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Min hadde og eksem når han var mindre, de mistenkte atopisk eksem, men det gikk over av seg selv i mai så jeg vet ikke. Men det kan være lurt å ikke ha ull rett på kroppen og smøre han inn før det blir tørt og begynner å klø.
Luans mamma Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Er det en krem du kan anbefale da?
så var vi 4 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 mange bruker aderma exomega tror jeg den heter. Min gutt brukte eucerin sensitiv og jeg syntes den var best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå