Gå til innhold

Noen med rier i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her fortsatt, har en del maserier og sterke kynnere. Er helt øm i magen, håper noe skjer snart!:)

 

Noen flere som føler at ting kaaanskje begynner å skje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vondt i magen, litt murringer ,men ikke så mye.. Tviler sterkt på at det skjer noe her i kveld i allefall :-(

 

Har løpt sikkert 30 ganger på do i dag (nr1), kjenner det presser på, men det blir liksom med det..

 

 

Skrevet

kjenner til den ja, slitsomt!! Men jeg håper da hver kveld at noe mer skjer:)

Skrevet

vondt i magen, stiv og støl, press mot uderlivet men tror ikke det skjer noe ennå her heller=/

 

Skrevet

Har hatt sterke kynnere og menssmerter som blir sterkere og sterkere i dag.. ,men er ikke noe regelmessig da så er vel bare modning... men lov å håpe da!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...