Lita jente på vei :-) Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Skal på ordinær UL på Fr.stad i morgen tidlig, og bare lurte på noe vedr bilde. Får man automatisk bilde av barnet, eller må man be om det? Får man i det hele tatt ? Jeg var der i uke 14, og da fikk vi ingenting... Spurte ikke heller da....
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg har vært der..3,5år siden dattera mi ble født da men...da fikk vi bilder av hun mot å betale 20kr... Vet ikke om det fortsatt er sånn da.. Jeg skal på den ordinære ultralyden på Fr.stad på mandag....Jeg var på en innvendig ul i uke 10 hos en gynokolog i indre østfold..selv da fikk jeg bilde av den lille!! HVIS DE GLEMMER Å GI DEG,SÅ SPØR,MEN HA EN 20 KRONING KLAR TILFELLE DE FAKTISK ER LIKE GJERRIGE;-)
*tybber* Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg var på ordinær UL på Fredrikstad forrige fredag, og fikk da ett bilde. "Alle" andre jeg kjenner (fra forskjellige steder) har fått 3-4-5, så ble litt skuffa! ( Men fikk et kjempe flott bilde da, så er bedre med ett bra, enn mange "dårlige"! ;o)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Jeg fikk også bare et bilde da jeg tok ordinær ul på fredrikstad forrige mandag. Med forrige man, da tok jeg i Moss, fikk jeg tre bilder. Jeg måtte ikke betale noe for bildene noen av gangene!!
smil86 Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 hei jeg var på ul på fredrikstad en gang i juni og en gang i september og fikk 3 bilder første gang og 2 andre gang... spurte ikke engang.
Mido Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Var for noen uker siden... fikk tre bilder uten å spørre. Gratis. Har en på to år også, og fikk gratis bilder den gangen også... Masse lykke til...spennende da;-)
*1+1=2 små* Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 fikk en laang remse med bilder jeg når jeg var der på min ordinære UL i år! måtte ikke betale noe eller spørre om det heller, veldig fornøyd med fredrikstad jeg
Nanna:-D Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Jeg har vært i fredrikstad på ul. 3ganger tidlig forige svangerskap, fikk da bilder første og tredje gangen, men han jeg går hos glømte den andre gangen, var litt stressa. Dette svangerskapet var jeg der når jeg var 6+5, fikk da ett bilde men jeg spurte. Når jeg var på ul i sarp i dag (11+4, hos han legen jeg pleier å ha i fredrikstad) fikk jeg 2 bilder uten å spørre.. Har aldri betalt noe..
neila & desembernurket Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Fikk også en lang remse med bilder på ordinær UL i Fredrikstad, trengte ikke spørre om det
Lita jente på vei :-) Skrevet 14. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2007 Takk for alle svar jenter :-) Da har jeg vært og tatt ultralyden, og er fornøyd jeg :-) Flink og hyggelig jordmor og fikk ett bilde uten å betale for det :-) babyen lå ikke rolig noe særlig, så det var visst ikke så lett å få til noe skikkelig, men det vi fikk var bra :-) Og magefølelsen ser ut til å ha vært riktig: så ut til at det blir jente :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå