Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Det kjennes press nedentil jeg kjenner tisse trang men må ikke tisse. Har ingen smerter men bare veldig ubehagelig press ffra nederedel av magen til vagina, veldig hoven og hele underlivet tuter ut:o Hva er det hjelp meg trenger svar, legestudenter kan og gi meg faglig svar please:( Vurderer å gå til føden men har et lite barn som ikke kan være hjemme alene.
Erisa* Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg har ikke peiling, men ville ringt til føden og hørt hva de sa. Hvis de gir deg beskjed om at det er helt normalt, så trenger du ikke stresse, men hvis de sier at du må komme inn, så får du finne barnevakt.. Hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg har ringt til føden de sier at jeg må komme inn for undersøkelse. Jeg er i uke 33.
Lilly Marlene Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 det er vanlig å kjenne press nedover når det nærmer seg slutten av svangerskapet. og press mot blæra som du sier er helt vanlig hvertfall. men hvis du ikke er så langt på vei og får smerter der det presser kan det være anntydning til for tidlig fødsel, det var det jordmor og lege sa til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå