Gå til innhold

Når setter dere opp senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og rer den?

Har sååå lyst å lage til nå, men sambo synes det er aaaltfor tidlig...

Og jeg kan jo ikke si meg uenig siden jeg bare er 28+3.

Men når gjorde dere sanga klar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi setter den opp når vi får den, like greit det siden vi ikke har plass til å lagre den:) Det blir sikkert om et par uker, altså uke 32.

Skrevet

Jeg er 28 + 1 og har også veeeeldig lyst til å hente senga ned fra loftet og gjøre den klar... men sambo er uenig her i gården også!! Prøver å unnskylde det med at vi må se over den og kanskje male den et strøk, og at det tar tid... men han står fast ved at vi skal vente til over nyttår.. synes det er lenge å vente jeg.. synes at å ta frem senga er en del av den psykiske forberedelsen også, da blir det liksom litt mere virkelig! Har ellers ikke forberedt så mye heller, bare klær, sambo har veeeeldig god tid!! Vi har en del fra forrige barn, men trenger bl.a. bilstol. Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet tenker jeg!

Skrevet

Vi satt den opp i uke 38 , og jeg redde den i går . 1 uke til termin !

Skrevet

Jeg satte opp den på fredag jeg! :D 25 uker på vei! :D

Den "irriterte" meg litt der den sto, så er jo jeg sykemeldt 100% om dagen og, så da fant jeg ut at den kunne settes opp! ;)

Skrevet

satte senga opp for noen uker siden, blir nok ikke å re den opp før i neste uken tipper jeg, er nå 38+3=)

Skrevet

Jeg er i uke 36, og vi satte den vel opp for litt over en mnd siden =)

Jeg har reid opp i senga allerede, for en good stund siden :P

Men det er bare fordi jeg ville se hvordan det så ut ;) Alt sengetøyet skal vaskes før bruk uansett (jeg synes at våre nye sengesett klør når de er nye og uvasket, så da gjør det sikkert det for babyen og)

Regner ikke med å re opp senga ordentlig for den lille før ca 1 uke før termin.. :)

Skrevet

Ja, er jo sant det med vasking av sengetøy.

På mine står det at det bør vaskes to ganger før bruk.

Vel, jeg får se hvor lenge jeg klarer å vente med senga da, hehe...

Skrevet

satt opp senga i dag :-) er 35+1

Skrevet

Uke 28 er kanskje litt tidlig :-)

Med førstemann samlet vi sengen et par uker før termin, men redde den ikke opp før noen dager før termin. Denne gangen har vi kjøpt en vugge og den ble samlet allerede når jeg var i uke 27, men det var for å se om vi evt. måtte bytte den. Vi har ikke tatt den fra hver andre ennå, men den står i kottet under trappen og er ikke red opp. Tenker jeg gjør det over jul en gang (har termin 11. januar).

Skrevet

Jeg kommer til å ordne med sengen til helgen da går jeg inn i min 37. uke. Men ser ikke bort fra at jeg hadde gjort det mye før om jeg hadde hatt alle delene klare.. Har vært et lite byggeprosjekt skjønner du..:) Er jo bare å dekke til med et sengeteppe.

Skrevet

Hadde jeg fått bestemme så hadde den blitt satt opp bare noen dager før KS, men mannen min kom bærende m senga ferdig montert når jeg var i uke 14... og siden har den stått på rommet, husker jeg syntes d var helt forferdelig og ha senga der... men nå begynner jeg og se fram til d hele, 34 dg til den lille kommer m KS... har nå begynt å kjøpe sengtøy og vaske det...

Vugga tok vi opp i helga, den har fått noen merker etter og vært lånt bort, så den skal pusses på og vaskes nå den nærmeste tiden...

Skrevet

vi satte den opp da vi fikk den, i uke 22. har egentlig ikke noe sted å lagre så mye, og det var en stor eske den var i, så fant ut at vi kunne sette den opp! har redd den opp, men skal ta det av igjen å vaske det, måtte bare legge på sengetøyet\kanten og himmelen da jeg fikk den:) måtte se hvordan den var :)

Skrevet

hihihi skjønner jeg har både is og baby i magen.........har 9 dager til termin og enda ikke montert senga! Har liten tro på at bebis kommer tidligere, men skal sette opp seng i dag eller i morgen :)

Skrevet

Har 13 dager til termin og sengen står enda fast på lofte hos min foreldre. (min far pakket den innerst når han ryddet plass til elektrikeren) Jeg har spurt pent flere ganger om de kan ta den frem, men ingenting skjer. Går ut i fra de tar den fram og sitter den opp når jeg er på sykehuset.

Skrevet

Vi satte opp senga i sommer vi, var vel rundt 3 mnd på vei. Det ble så tidlig på grunn av at vi har vasket og malt opp min barneseng, å det ble gjort i sommer ute i det fri. Madrass, dyne og pute ble kjøpt inn etter hvert og ligger i sengen med et teppe over så det ikke skal støve ned. Kommer til å re den i desember.

Skrevet

uke 33, har ikke satt den opp enda..men vi får seng i gave litt før jul og da er det svigers som gir den til oss..de vil nok gjerne sette den opp..helt greit for meg =)

Skrevet

Vi monterte senga med en gang vi fikk den (rundt uke 18 tror jeg), men det er fremdeles plast over madrassen og overmadrassen.

Kommer nok ikke til å re den opp før i slutten av januar - altså 1-2 uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...