Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Når leverer dere ungen i barnehagen da? (Dere som ikke har kjernetid)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Jeg leverer gutten i barnehagen i 1030 tida. Da kommer han i barnehagen til formiddagsmaten også skal han legge seg etterpå og da sover han ett par timer. Bedre at han legger seg der slik at han vet hvor han er når han våkner. Også får jeg noen timer med ham på formiddagen. Vi sier fra i barnehagen dagen i forveien om han kommer sent eller ikke.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Jeg jobber netter og har endel fri. Jeg leverer i barnehagen på fridagene mine ca 9-9.30, da er snuppa helt klar til å dra:) Henter kl 15 uansett om jeg har fri eller har jobbet. Når jeg kommer hjem fra nattevakt ammer vi litt og så kjører pappan hennes henne til bhg. Han kommer 1 time senere på jobb da. Kjempefint å jobbe på denne måten så for vi ammet lengre og vært mer sammen:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Det er bare en halvtime i forskjell på når jeg jobber dag og kveld, ifht starttidspunkt (jobber enten 830-15 eller 9-1930) så for å slippe å levere midt i frokosten de dagene jeg jobber sent leverer jeg rett før åtte hver dag hele uka. På frifredagene mine leverer jeg til samme tid, men henter heller mye tidligere (så slipper snuppa være med på at jeg vasker hus - det er jo gørr).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå