Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Babyen min ligger nesten alltid med hodet mot høyre. Flere?
~Maja Mor~ Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Min gjør også det, det som er viktig er å stimulere til at h*n ligger på den andre side også. Babyen min har utviklet et flatt bakhode pga dette, det vil rette seg ut igjen, men hold leker på den andre siden, snakk til babyen på den andre siden og den skal jo helst sove på den andre siden. Mye jobb, men det er viktig. Hvor gammel er babyen din? Dette bør du ta opp på helsestasjonen så får du mer hjelp der :-)
MissUnderCover Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 mi også, men det er bare når hun skal sove for natta, da sover hun med hodet mot høyre.. Men ikke noe problem ellers da..
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 snuppa har ikk enoe fav. side men ligger for mye rett med hodet.. så hun er helt flat i bakhodet.. jeg vrir da jeg ser henne og leker med henne så hun ma se til siden.. men lille gutt hadde en side.. og da ble han litt mere flat på den ene siden.. da husket jeg på å sikte alle sider.. både på stellebor, hvor baby må e får å se meg og snudde han da jeg la meg om kvelden og da jeg våknet får å gå på do.. etter noen uker var det likt
Gjest Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Lillegutt har også favorittside (mot høyre). Derfor er han skjev og litt flat i bakhodet. HS så at det går over etter hvert. Nå snur han mer og mer hodet til andre siden, så det ser ut som at fav.siden dabber mer og mer av.
mayaya Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Hs her tipset om at dersom han la seg mot ei side, så kunne det hjelpe å snu senga, evt legge han med hodet i fotenden.. For det er gjerne det de ser på som gjør hvilken retning de snur da. Sånn at man kan legge dem motsatt vei ifht et vindu, for eksempel.
Leetha Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 vi går til fysio pga dette. når han var 3 mnd snudde han fortsatt ikke til høyre. fysio øver med han og jeg fikk noen tips. bla ta han opp ved å vri på han slik at han må jobbe med når han blir tatt opp. pluss legge leker ved siden han ikke snur. mageleie også viktig. nå er han snart 6 mndog er helt fin, bare biitelitt skeiv, men det blir vist borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå