Gå til innhold

1 1/2-åringen har blitt ekstremt mammadalt... Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen har plutselig blitt ekstremt mammadalt. Han har ikke vært sånn tidligere, da har både mamma og pappa vært "likestillt". Pappaen har hele tiden vært veldig delaktig (vært hjemme 4 mnd i perm) og vi veksler på å stå opp med og å legge mini. Men de siste 2 ukene har han blitt ekstremt mammadalt og det er bare mamma-mamma og sutring hvis jeg går ut av et rom. Blir hyling hvis pappaen skal stelle etc (går fort over da).Det starta for 14 dager siden etter at jeg hadde vært borte ei helg (ikke første gang jeg har vært borte og det har ikke vært noen reaksjoner før), så kan det være pga det - at han først nå er blitt stor nok til å "merke" at jeg har vært borte??

Er jo sikkert bare en fase, men er det flere som har opplevd det samme? Får jo litt vondt av pappaen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann..Opplever akkurat det samme som deg for tiden..Jenten vår er like gammel som gutten deres..Jeg er gravid i 7 mnd og synes det begynner å bli slitsomt at hun har blitt så "mammete"..Holder samtidig på med nattavvenning.. Tror nok i ditt tilfelle at det har sammenheng med at du var bortreist ja og at han begynner å bli større å legger merke til hvem som er tilstede..En forståelsesfull pappa takler nok det, men skjønner hva du mener;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...