Gå til innhold

Baby som trykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 11 uker har ikke hatt noen avføring på 5 dager og har begynt å trykke noe voldsomt, trykker så hun er helt knall rød i fjeset, jeg blir litt urolig da hun bruker så mye kraft på dette.., er dette normalt, virker som hun bruker hele sin kraft, men det kommer jo ikke noe avføring alikevel..er det noen som har noen gode råd hva vi kan gjøre for å lette på "trykket", er det noe man kan gi barnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

malt-extrakt i melka.

sviskesaft.

Skrevet

Hvis du gir MME kan du ha litt maltekstrakt i melka.. ca en halv ts malt i halvparten av flaskene barnet får på en dag.. det kan du regulere etter behov, men kan prøve det først og se om det kan hjelpe:)

hvis du ammer så kan du få kjøpt en amme te som du skal drikke, så barnet ikke skal bli hard i magen.. det får du kjøpt på apoteket...'

lykke til!

Skrevet

Min tulle er også ganske hard i magen enda jeg bruker maltekstrakt..Og hun blir fly forbanna hvis hun ikke får gått ofte på do!

Virker denne amme-teen?? Har fått den fra Kloster men ikke drukket den enda da Lipton er såå mye bedre :-)

Men hvis den virker skal jeg seff begynne å drikke den =)

Skrevet

Jeg brukte den for en stund siden og jeg syns teen fungerte..

du kan vel drikke så mye du vil av den tror jeg og det lønner seg og drikke noe kopper om dagen....

du kan vel også prøve sviskesaft og sånne ting..

(kan det tenke seg at du kanskje bruker litt lite malt eller?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...